nanomor Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Trodde min kom forrige søndag, slim som var ganske gjennomsiktig, litt gult? Var ikke vanlig utflod hvertfall. Men i dag og i går har det kommet mer i mer ekkel rød brun farge:o( tok jeg feil sist? Er det dette som er slimproppen "isteden"? 3 dager til termin, håper jo litt på at det er noe fødsel på gang opp i dette her.)
Irmalill Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Min slimporpp gikk i natt, og det var mye slim, blankt/gulaktig, med blodtilblanding. Så ut som utflod med blod i, men bare mye mer enn vanlig. Ringte føden for å høre, i og med at jeg har blødd i mange timer etterpå, og der sa de at dette var slim proppen. Jeg har også tre dager til termin... Spennende dager på oss nå da! Lykke til!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hei, jeg har 27 dager igjenn til termin, men slimproppen har nok gårr eller delvis gått i helgen, slimete gul aktig. Nå har jeg to fra før men da så jeg aldri noe til denne slimproppen. Da får vi bare se når denne jenta kommer da..
enda en Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 nr 1: bare tynt slim med endel blodstriper, samtidig med riene nr 2: seigt gulaktig slim, ca 1 spiseskje mengde nå og da i 2 uker... nr 3: 2 stk tampongstore propper, KJEMPEseige brunlige/blodige propper. 14 dager på overtid. igangsettelse samme dag.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 en del blod og blankt slim. brunt i noen dager også. den begynte å gå en uke før fødsel, litt etter litt, og så kom siste rest dagen før jeg fødte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå