smurf 77 * har født Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 hei, jeg var på ultralyd på torsdag og alt sto bra til med vår lille baby! var skikkelig aktiv der inne og h*n var helt frisk og fin! det var godt å høre ettersom jeg har en kronisk syk sønn fra før av. nå håper jeg neste ul også viser det samme. skal tilbake 15.okt og så 28.nov! det var veldig moro å se den lille inni magen.... jeg fikk ny termin 10.mars, og ikke 7.mars, som min mens termin var. men 3 dager forskjell gjør ingen ting. dette var forresten den vanlige ul, som alle får tilbud om. gled dere til alle som skal på ul i uke 16-19....dette var moro! nå venter vi spent på kjønn, da den ikke ville vise seg!har en jente og en gutt fra før, så har ingen preferanser.
:*lillefru*:har født*: Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Så kjekt at alt står bra til med babyen din ) Viser sikkert det samme på neste ul ) Venter også nr 3, har jente & gutt fra før! Skal på neste ul 6 okt & ca hver 14 dag etter det! Masse lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå