Gå til innhold

En venninne fortalte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ei som hun kjente (jeg vet ikke hvem hun er) som ville så gjerne bli gravid. Hun dro en tur med danskebåten og hadde mye sex og håpet på resultat.....

Heldigvis ble det ikke resultat den gangen, men nå sier min venninne at hun planlegger å gjøre det igjen, men denne gangen skal hun prøve å treffe nøyaktig på EL....

Jeg ble rett og slett sjokkert. Finnes det virkelig noen som gjør dette? Jeg må innrømme at jeg ikke helt trodde på det. Men min venninne sier det er sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars barn som har en dum mamma og ukjent far.

Skrevet

Hvis jeg var singel og nærmet meg 40, så hadde jeg vel kanskje gjort det samme. Trenger ikke bety at hun skal kreve mannen for farsbidrag? Hva blir forskjellen i forhold til å reise til Danmark for inseminering? Vel, jeg hadde nok heller gått for det siste alternativet og betalt de tusenlappene, men jeg dømmer ikke noen som prøver å få barn på en slik måte ("dømmer" dem kun når de i etterkant prøver å flå den intetanende faren for penger...)

Skrevet

Høres ut som et menneske med en trist fortid.

Skrevet

......en trist fortid og med et ønske om det samme til sitt eventuelle barn. Noen klarer ikke å bryte et dårlig mønster.......uff uff uff.

Skrevet

Vet faktisk om tilfeller der dette er tilfelle, å som har resultert i barn, er sinnsykt dårligt gjort både overfor far å barn.

Greit at menn også er med på leken, å vet at det kan bli barn av sex, men dette blir å lure personen til et barn som en antagenligvis ikke ønsker..

Har også en vennine som er fæl med å si at hun bruker p-piller når menn spør henne om det, selv om hun ikke bruker det..

Hun prøver ikke å bli gravid, men gidder ikke stresse med kondom mitt i akten.

Å når menn har spurt om hun bruker prevansjon, å hun lyver å sier ja, så synes jeg det er dårlig gjort av henne, for da har vertfall mannen tatt litt "ansvar" på forhånd.

Skrevet

Jo desverre, så er det noen som gjør det:-(

Har en gammel venninne som alltid sa at hvis hun ikke fant seg en mann og ble gravid innen hun var 30, ville hun sørge for å bli gravid 'på by'n', som hun sa... Og når hun ble 30, hadde hun enda ikke funnet seg en mann/kjæreste. Så da fant hun en ung gutt (23 år da) som hun innledet et forhold til, som hun til slutt ble gravid med!

I dag har de en sønn, og er selvfølgelig ikke sammen.. Stakkars mann/gutt siner nå bare jeg..... Og det veste av alt er at hun er super heldig!! pappaen stiller opp som bare det, og hans foreldre likeså..! Tenk hvor hun har utnyttet han bare for egen vinning, og han aner ingenting stakkars...

Syntes slikt er råttent, da er det berde å reiser til danmark å insaminere (eller hva det heter) seg...

Skrevet

Må tilføye at de som har fått barn på denne måten som jeg vet om, har bevist ligget med menn som har høy inntekt, for å kreve høgest mulig bidrag

Skrevet

.......tenk så flaut å ikke vite noe om farens side, sykdommer eller noe, når hun er hos barnelege for å finne ut hva de skal gjøre med den nedarvede sykdommen, som ikke ligger hos mor, som barnet var født med............

Skrevet

Det verste synes jeg... er at pappaen kanskje aldri får muligheten til å møte sitt barn og vice versa...

Tenk å ha et barn man ikke vet om? Da blir man frarøvet noe stort!

Moral? Ja det er sånne bær eller? Nei kjære, nå er du på bærtur...!

Skrevet

OG, en annen ting, kanskje barnet, la oss si ei jente, møter en kjekk ung mann 20 år etter unnfangelsen. Gutten hun møter er 22. Og det er ikke klart at det er halvbroren hennes før mor møter svigerfar til datter i bryllupet.

Yepp.

Nice.

Skrevet

Skjønner nå at det kanskje finnes slike kvinner der ute, men må si det sjokkerer meg.

Tenkt når det barnet vokser opp, spør etter sin far. Så vet ikke moren hvem det er, ja dette blir nok en fin historie for Tore på sporet...

HI

Skrevet

Det fins så mange skumle sykdommer der ute, at det kan umulig være verdt det.

Skrevet

en jeg kjenner som er homo, gjorde sin lesbiske vennine(som er lesbisk) gravid, og driter helt fullstendig i ungen... de har en avtale om at ungen ikke skal ha no med han og gjøre, og vokse opp med vennina og dama hennes.... kjenner at det holder på å klikke for meg når han forteller om det... helt følelsesløs og sier at han driter i hvordan ungen har det osv..... veldig dårlig gjort ovenfor ungen synes jeg!!!!!

Skrevet

Forstår han ikke at den ungen vil oppsøke han en gang???

Skrevet

Tror du er rimelig naiv om du blir overrasket over dette. Mannen kan beskytte seg med kondom, har man sex med en singel dame i 30 [ra kan man takke seg selv.

Skrevet

jeg kjenner ei som gjorde dette. en venninnegjeng som inngikk et veddemål om å bli fortest gravid. gikk bak ryggen på mennene og løy om prevensjon. Det er stygt gjort det!!

Skrevet

Det har ikke noe med å være naiv. Det at man tror at kvinner kan umulig være så dumme, tenker de ikke på senvirkningene.

Hva hvis det er arvelige sykdommer fra hans side?

Hva hvis barnet blir sykt og trenger benmarg og det viser seg at mor ikke matcer?

Hva skjer hvis mor dør og barnet blir stående igjen alene?

Hva skal mor si når barnet lurer på hvem som er faren??

Si at ''det var en fyr jeg traff ¨på danskebåten, vet ikke hvem han er''

Tenker de virkelig ikke over konsekvensene!!

Skrevet

Det er ikke de det er snakk om her...

Her er det snakk om kvinner som prøver å bli gravid med menn uten at det vet om det!!

Skrevet

hvorfor har "alle" noe med åssen man velger å få barn ?? noen blir gravid etter et fling på byen, andre under mere ordnede omstendigheter -so what??? tror ikke de som blir gravid "alene" og blir alene om omsorgen, uansett grunn, nødvendigvis blir noen dårligere mor av den grunn !!!

ja, kanskje ingen superplan å ha seg med halve danskebåten, skal gå med på den; men hvis d er sånn hun ønsker å bli gravid på, så hun om d !!! tror ikke hun er noe verre menneske enn andre av den grunn... tror heller ikke barnet ender opp som trygdet pillemisbruker før fylte tyve...ikke noen større sjans enn for andre iallefall ;)

herregud.

GOD venninne du er da, HI!!! ;)) glad du ikke er min !

Skrevet

Hvis du leser så er det ikke hennes venninne..... Hun vet ikke hvem det er engang.

Er bare en historie hun lufter her inne....

Skrevet

Det er visst folk som gjør dette.. Ei her i byen lå også med en stakkar som trodde hun gikk på prevansjon, og hun har prøvd å bli gravide med de fleste hun ligger med. Så da hun ble gravid og barnefar ville ha noe med barnet å gjøre - stakk hun. Stakkars mannfolk! Slike jenter er råtne for å si det mildt.

Skrevet

Synes dette vitner om svært dårlig moral og dårlig dømmekraft. Synes virkelig ikke det er et godt utgangspunkt for å bli en god mor.

Skrevet

Men, alikevel er de DE argumentene du bruker.... stakkars deg du klarer jo ikke engang å argumentere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...