Nanamor Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Det lurer jeg på.. får liksom ikke i meg noenting... men merker jeg blir mer kvalm når det går lang tid mellom hver gang jeg spiser...
Mumsemams har født :) Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 - grønne epler - mariekjeks - grove knekkebrød med salt pålegg, av og til brunost - salt chips - rista brød med eller uten pålegg alt etter som... - appelsiner - vannis .....verdt et forsøk! Jeg spyr 3-7 ganger i døgnet, er 9+4, prøver meg frem. Sliter mye med at jeg reagerer på mange lukter og smaker i tillegg, så jeg holder meg til ting som ikke lukter så mye ihverfall. Lykke til!
Mathilde og mini Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Tørre ting, knekkebrød kavringer ristet brød kjeks ..... med pålegg alt ettersom om jeg har lyst på det. grønnsakssuppe er godt.
Nanamor Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 Takk for forslag, fikk i meg litt salt chips her... Prøvde meg på et eple men det var mindre vellykket :-/ Jeg får prøve meg litt frem tenker jeg.
Mumsemams har født :) Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Prøv å dele eplet i båter - straks mye mer fristende
Baby nr.2 i magen :) Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Tyrkisk pepper . Ikke akkurat mat, men hjelper i allefall meg når kvalmen begynner . Det hjelper å spise mat ofte, men lite. Litt eplejuice og mariekjeks går ned kjapt
galemathias og snusmumrik Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 eplenektar blandet med farris hjalp meg... to deler eplenektar og en del farris (eller bris)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå