Gå til innhold

Er det noen andre som har Gjensidige barneforsikring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om deres barneforsikring har steget fra 1548 kr i året til 1800 kr i året også, eller om det bare er vår?

Jeg syns det var veldig stor % stigning på 1 år, men Gjensidige vil ikke forandre på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har gjensidige barneforsikring, men aner faktisk ikke for øyeblikket hva den er på....

Skrevet

Vet at de har lagt om barneforsikringen. Jeg hadde forsikring på nr.1, og fikk en annen pris når jeg skulle ha på nr. 2 også.

Skrevet

Jeg har gjensidige forsikring til min lille. men vi har så mange forsikringer hos gjensidie så jeg er ikke helt klar over hva den koster-

Skrevet

Jeg har nettopp gått gjennom forsikringene vårs.. Snakket med d fleste forskelige og kom frem til at if hadde den beste barneforsikringen både lifs og uføre og da betaler vi ca1350 i året.. Vi hadde sparebank1 før. den var dyrere og dårligere.. Jeg hadde forhørt meg litt rund når den har steget så mye..

Skrevet

Ja vurderer virkelig å bytte.

Vi skulle også tegne forsikring på ny babyen og ville da med den prisen betale 3600 kr i året mot 2700 kr hos if. Det er jo 900 kr mindere pr. år.

Får se på det sammen med mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...