Alle gode ting er 3:) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 I går kveld ble jeg lurt trill rundt!! haha det var så artig! Mannen min skulle være ferdig på jobb kl 19, og jeg ringte han ca 1 gang i timen for jeg ville snakke med han..Men han tok jo aldri tlf:( Begynte å bli ganske engstelig, lurte på hva han egentlig drev med..Han pleier jo alltid å ringe lissom!Satt å så på tv da han endelig ringte ca kl 23. Da var jeg egentlig litt irritert fordi han ikke hadde tatt tlf tidligere. Da jeg spurte hva han hadde drevi med sa han at han hadde vært på rommet til en kollega å pilsa, og jeg bare visste at han jugde,hørte det på stemmen hannes at noe var galt. Og da ble jeg jo enda mer urolig og sur:( Så spurte han om jeg var ute på trappa. Jeg sa nei, jeg er inne. Kom ut til meg da sier han! He???WTF tenkte jeg?!? Du skal ikke komme hjem før om en uke lissom! Jeg nekta å gå ut på trappa for jeg visste jo at han var i Bergen og ikke på trappa.Ville ikke gå å se heller,for visste jeg ville blitt skuffa om han ikke sto der. Og jeg sa at du spurte om jeg var på trappa,og hadde du vært her hadde du visst at jeg ikke er på trappa.Så det så! Du får banke på da vettu, om du virkelig står der. Tror du ikke at det banka på døra.. Og da ble jeg nesten litt sinna,for da var jeg sikker på at han hadde fått noen til å kødde med meg. Og det hadde ikke vært snilt.. Men måtte jo lukke opp og der sto kjærsten min:) Hadde fått fri 1 uke tidligere og ville overraske meg:) Hadde fått kameraten til å hente han på buss stasjon og kjørte med slukte lys for at jeg ikke skulle se at han kom. Ble helt satt ut jeg!Han hadde ikke ville ta tlf når jeg ringte for da trodde han at han hadde avslørt overraskelsen. hihi var jo ille morsom overaskelse da! Hadde jo innstilt meg på enda 1 uke alene, hadde ikke fått gjort rent her eller sminka meg eller noe men det var jo ett fett når han sto der, så da får han heller hjelpe meg med å vaske tak og vegger:) Hihi det var så fint å få han hjem:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Så morsom historie da:) Skikkelig koselig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå