Gå til innhold

Er jeg i syklus? usikker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på cerazette, sluttet 19.august og fikk mens 20. august. Hadde det da i ca 5 dager. Nå har det ikke skjedd noe siden, tror jeg hadde El for 3 uker siden, men var vel ikke det når jeg nå ikke har fåtr mens og ikke gravid.

hvor lang tid kan det ta før jeg er i syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk nå mensen tilbake fort da! Det er jo bra. Hvordan vet du at du hadde el for tre uker siden? Testet du? Uansett kan det jo hende at syklusen er "på en snurr" og ikke er fire uker, men kanskje enda lenger? Har du forresten testet negativt nå da siden du sier du ikke er gravid?

Jeg sluttet med cerazette for fire uker siden og fikk mensen i dag. Håper at syklusen blir stabil, men det er vel å håpe for mye. Har skjønt det etter at jeg begynte her inne at cerazette og minipiller generelt lager trøbbel i kroppen. Møkkapiller!

Skrevet

Til dere som bekymrer dere for syklustrøbbel etter cerazette.

Jeg fikk den tilbake etter 8 uker og etter dette kom mens på samme tid hver mnd. Minipiller er faktisk bedre enn andre piller.

Så ikke bekymre dere, bare tell dager så skal dere se at dere fort kommer i balanse igjen:)

Skrevet

Åh! Hjertelig! Det var jammen godt å høre! Dette har hvertfall bekymret meg etter at jeg sluttet på minipillen. Legen sa også at de var bedre for kroppen enn vanlige p-piller som tilfører kroppen mer greier.

Nei, dette var jammen gode nyheter. Dette tar jeg med meg på en allerede strålende mandag! Nå skal jeg inn i tellinga!

Skrevet

Jeg tok en EL-test, og det var positiv - to like sterke streker... test fra billig-tester, så jeg håper den er til å stole på;o) Allikevel ingen mens. tok gravi-test for en uke siden, ikke tatt etter det, men tror ikkee jeg er gravid. Ingen tegn på kroppen i hvert fall;o) Får vel bare smøre meg md tålmodighet!

Skrevet

Ja, det var den tålmodigheta da. Hvor skal vi ta den fra? Hehe.

Vel, du får vente en stund til da og teste. Enten kommer vel mensen eller så gjør den det ikke...

Kroppen er rar. Ikke sikkert den gir deg noen tegn enda. Jeg fikk ikke det med førstemann, men så kjente jeg ikke etter heller da i og med at hun bare plutselig var der. Men det er jo ikke alle som får tegn fra kroppen til å begynne med. Let litt etter tålmodigheten, så klarer du å vente litt til..;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...