Gå til innhold

Sitter vi for mye hjemme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita ei på 6 måneder..

I løpet av en dag er vi for det meste hjemme,er ofte på trilletur med mindre været er skikkelig ille....

I løpet av en uke er vi kanskje en gang på besøk/shoppeturer el.

Altså en gang i uka ute blandt folk...

 

er det for lite? nårtid er det viktig å starte å ta ungen me på mange forskjellige ting så den blir trygg i folkemengder osv...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er smart for barnets del å la det få møte andre mennesker jevnlig slik at det lærer seg å bli sosialt med andre.

 

Tenker da ikke på type shoppingsentere etc. Det gir bare dårlig energi til små babyer. Kan forsåvidt gi dårlig energi til voksne også:-)

 

Men ut på tur, gjerne i skog o gmark. Ta kafebesøk. Babykino, svømming, biblioteket etc. Det er utrolig hyggelig å ha med seg en liten baby på sånne steder. Og barnet får masse positiv respons fra andre. Sikkert godt for deg å møte litt andre mennesker også.

 

kos dere masse!

Skrevet

Vi var også mye hjemme da jeg var i permisjon med eldstemann... Koste meg mye hjemme jeg. Snuppa begynte i barnehage da hun var 15 måneder gammel og det har aldri vært noe problem. Er veldig sosial og har aldri grått når jeg har gått...

Vi gikk på babysvømming da, og det var veldig morsomt!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...