Victorials Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Da jeg gikk med snuppa kjente jeg tydelig liv i uke 14, og så det godt utenpå allerede i uke 16... Nå er jeg i uke 14 og kjenner ingenting... Er så utålmodig!! Trodde det var vanlig og kjenne tidligere siden du vet hva du skal kjenne etter?
Fire småtroll Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ikke med nr to, men med nr tre kjente jeg liv mye senere.. Det viste seg at morkaka lå foran ungen den gangen og siden vi ikke har noen nerver i den kjenner du ikke at ungen sparker før sparkene er så kraftige at det kjennes gjennom morkaka. Tror ikke det skjedde før uke 18-19.....! Ble litt bekymret ja, selv om jeg hadde vært på tidlig UL i uke 13-14, for da sa han ingenting om at morkaka ikke lå på bakvegg (mot min rygg) som jo er mest vanlig, men foran isteden, det fikk jeg ikke vite før på ordinær UL.
temine Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg kjente og liv i uke 13-14 første gang. Denne gangen måtte jeg vente helt til uke 17 før jeg sikkert kjente noe. Hadde og morkaka foran denne gang, så det var grunnen:) Ble utålmodig selv jeg, men det kommer det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå