Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei :0) Det står dette når jeg kliker inn på linken - Fra uke til uke: Dersom du selv er gravid, anbefaler vi at du går inn på din egen, private svangerskapskalender. Der kan du følge utviklingen fra uke til uke. Hvor finner jeg denne svangerskapskalenderen??
Yarn Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 De tenker ikke på den "kalenderen" man møter når man selv logger på, da? Den som sier :"Din svangerskapsuke 9:.Nå har fosteret sånn og sånn.. . ettellerannet.. osv. Les mer her.. "
Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Hmm, det er helt sikkert den, men når jeg logger inn så står det bra God Morgen el velkommen XX og så står det videre at i dag er det den 29. september. Under der igjen står de to barna jeg har fra før og hvor lenge det er til de har bursdag. Merkelig..
Yarn Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hm, pussig. Det samme står hos meg, men i mellom der står det altså hvor langt jeg er på vei og hvor lenge det er igjen (akk, så lenge..) Regner med du har lagt inn terminen? .. ikke akkurat så mye hjelp i meg da..
Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Du prøvde hvertfall :0) Lykke til med graviditeten! Klem
Mor til gutter og en prinsesse Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Forresten så hjalp du meg!! Jeg hadde glemt å legge inn terminen på min side.... :0) Fjern sier du! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå