Mamman til M&E Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har lyst til å ta en ekstra UL denne gangen men er usikker på når jeg skal ta den: er 28 + 3 nå.
Maya_1 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Vi tok en ekstra en i uke 28 Tok det med 3d, så passet best rundt denne tiden.
lilletrollet Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg er med i et forskningsprosjekt det en del av forskningen innebefatter UL i ulike dele av svangerskapet. Så jeg skal i UL i uke 32 og regner med at dette ikke er tilfeldig valgt. Men ungen er jo så stor da så jeg er jo spent på hva vi vil se. Var i UL sist i uke 37 eller 38 og da var det jaggu ikke lett å se hva som var hva. Så hadde jeg vært deg hadde jeg i hvertfall ikke ventet for lenge.
Herkules Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Mange som får ekstra ul pga risikosv eller vekstestimering el får dette i uke 32. på 3d anbefaler de uke 28 for da er babyer ikke for store til å se hele, men runde nok til å være noe å se på.
temine Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Mellom uke 28 og 32 ville jeg valgt. Var i uke 35, og da var knerten alt for stor til å se noe egentlig. Fikk ikke sett profil eller noe, bare kontrollert hjertet og størrelsen som vi var inne for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå