C&E<3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Har er datter på 13 mnd, har ikke søkt bh plass, for jeg ville være hjemme, men nå vil jeg ha henne i bh likevel (del tid) for jeg blir litt rastløs, og hun er så aktiv at jeg ser det ikke hloder for henne å bare være med mammaen sin. Men hva gjør jeg nå? hvordan søker jeg? Er bærum jeg må søke til. Takknemlig for svar=)
C&E<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2008 Noen har vel noe å si? Jeg er litt lost
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hvor i bærum bor dere? har en sønn som også er 13 mnd og vi bor og i bærum )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 kommunen din har sikkert en hjemmeside. gå in der så står det sikkert forklart. eller så ringer du servicekontroet i kommunen og spør. sansynligvis får du ikke plass nå. kanskje i januar.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Og svar på spørsmålet ditt, he he, ring til barnehagekontoret i bærum kommune og hør m de, er litt usikker selv. Men tror det kan bli vanskelig å få bhg plass da
C&E<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Vi bor i oslo nå, men flytter til eiksmarka om ca 1 mnd, så er jo ikke no vits å prøve å søke i oslo,her får jeg jo ikke uansett.. Tror nok det blir vanskelig ja, men får bare prøve.. Går du også hjemme ??
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 jeg er også hjemme ja, merker jeg kjeder meg litt selv ;o) Men alternativet m to barn bhg og full jobb er ikke så veldig fristende akkurat nå, er alene m barna så blir nok en utfordring til tider ;o) Eiksmarka er koselig =) Vi bor på Bærums verk vi. Når datteren min begynte i bhg fikk jeg beskjed om at de ikke har deltids plasser i bærum, veldig dårlig, kan jo ha henne der på deltid da, men må betale for heltidsplass.
C&E<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2008 Ja tror det blir hyggelig der. det er jo kjempe teit da, om man må betale for hel tid,ja ja. jeg får finne ut litt jeg. håper det går, allefall til etter jul..
Ranveig R Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Eg veit ikkje noko om Bærumsbarnehagar, men eg tenkte at du kanksje burde sjekke ut om det fins ein åpen barnehage i nærleiken? Her vi bur er barnehagen åpen frå 9.15 til 14.45 mandag - onsdag. Vi pleier å vere mellom 5 og 15 mødre med ungar (stort sett 0-3 år), det er samlingstund med litt sang og musikk kl 11, lunsj 11.30 og frukt ca 13. Heilt fantastisk tilbud! Eg går med mine to på 3 år og snart 11 mnd. Eldste leikar kjempefint saman med andre så å seie heile tida, lillesøster kravlar på golvet saman med dei andre babyane (og tar ein lur i vogna etter lunsj), og eg pratar med dei andre mødrene og strikkar ) Kanskje det kan vere noko for deg og, viss tilbudet fins der?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Ring kommunen, bhg kontoret. Hør med de om det er ledige plasser i kommunen (kan være vanskelig å finne nå) Sjekk alle bhg i kommunen (på nettsiden skal det stå en oversikt over alle komm.og private bhg) Ring rundt litt og spør styrer om de har deltidsplass. Mange ganger kan det være ledige plasser som ikke komunen har fått beskjed om...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Er flere åpne bhg i bærum ja =) Er i oslo og, men vet ikke om det er i nærheten av deg da? men er jo koselig å gå dit innimellom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå