Gå til innhold

jeg ler så jeg skriker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Av alle skrivefeilene til Mortilgunnar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid fint når noen ler av ting folk ikke kan hjelpe så mye for. Ler du av blinde som snubler osv også kanskje?

Skrevet

HI gjør nok det. Svirrer nok ikke så mye mellom øra til vedkommende.

Skrevet

Er du samme anonym som spurte om hennes følelser for BF/Eksen? I såfall syns jeg du får la mortilgunnar være i fred, og slutte å skrive egne emner på forumet for å henge henne ut.

Hvis du er en annen anonym, så kijpas for dge, noen skriver småleif her og der... oops der gjorde jeg visst det jeg også :) noen har skrivefeil og det er bare noe karakterisk som kan ha flere årsaker som ligger bak.

Skrevet

Fikk dårlig samvittighet. Unnskyld, Mortilgunnar.

(ja, jeg er en annen anonym. Er her lite og kjedet meg litt)

HI

Skrevet

Ja hvis det er så morsomt så er du hjertlig velkommen til å lese mine innlegg, for DER er det mye skrivefeil der.

Så kan jeg føre til en god latter for noe er ingenting bedre enn det.

NB: Jeg har lest igjennom før jeg postet denne gangen, men garanterer ikke at det ikke er noen feil fordet.

Skrevet

du får dele da, så kan vi andre le også. kan vel ikke være så festelig og sitte på alle morsomhetene alene.

Skrevet

hei jenta. du forsvarer meg altid du :-)

hi er sikkert bare sur fordi jeg har sakt i mot henne en eller rannen gang... hehe

Skrevet

syns bare det er uhyre barnslig å lage egne innlegg for å henge ut folk :) I tillegg til at du er å se på forumet støtt og stadig og syns det er llitt koslig med kjente navn, vil jo ikke at du skal bli borte fordi folk kan være dumme en gang i blant :)

Skrevet

Du virker steike teit som skriver sånt om noen her inne. Se deg om etter lærer jobb og la andre få fred- frøken perfekt.

Skrevet

jeg blir her inne i ihvertfall 3 1/5 år til, for skolelesing gjør det så lett og håppe innom her... hehe og det skal mer til en noen anonyme for å få bort meg altså ;-)

Skrevet

er du så jævla perfekt du eller ? henge ut andre her og appåtil signere anonymt feig og ja.logg deg heller ut du,gjør deg selv en tjeneste.

Skrevet

da er det greit ;) Hehe ja skolen gjør det sabla lett å ta seg en tur innom her.. merker caseoppgaven ikke blir noe lengere nei! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...