Gå til innhold

Feirer dagen i dag:) ENDELIG!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skrev jeg ett innlegg hvor jeg klagde over null symptomer. Senere på dagen gikk slimproppen (om det da ikke var en stor geleklump av dirrende sædrester da...), og lå i hele natt med sterke kynnere med mye nedpress hvert 5. minutt. Ble ikke mye søvn, men er i toppform i dag likevel.

På jordmortimen i dag kunne hun fortelle at hodet var festet, blodtrykket var høyt med ikke for høyt (har vært for høyt tidligere) og at en formstigning ofte kunne bety fødsel snart...og det gjør det jo, for i dag er jeg også FØDEKLAR;)

Synes det er spennende å gå her hjemme å lete etter symptomer og undre og lure på når han skal komme. Har mange sterke kynnere i dag og. Kan selvfølgelig gå i tre uker til (blir igangsatt på termin), men man må jo få lov til å håpe;)

Nå skal jeg spise meg en sjokolade og se sesongens første episode av desperate housewives for å feire at jeg føler meg så bra;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt det hørtes ut,ble helt misunnelig:)

Sitter selv på jobb,4 uker til permisjon og 7 til termin..

Hørtes ikke feil ut med frustrerte fruer,sjokolade og fødsel nei:)

Masse lykke til:))

Skrevet

herlig temine!! håper han kommer snart!! :)

bare et spørsmål...første episode av desperate houswives? jeg vil også! :)

Skrevet

Akkurat sett ferdig nå...har nemlig en svoger som laster ned alt jeg måtte ønske. Fredag så jeg Greys og i dag desperate housevives...bare å laste ned, jeg kan ikke det da (har jo aldri behøvd å lære, han gjør jo det for meg;)).

Har ventet lenge på at de skal starte opp i usa igjen, og endelig:) Sikkert noen her inne som vet hvor/hvordan du får lasta ned. Hvis ikke er det vel bare å vente på at de begynner på igjen her i landet.

Skrevet

Å det hørtes herlig ut ja:-)

Lykke til fremover!

Skrevet

Takk for det:) Skal prøve en runde med sambo i kveld, så får vi se om det blir nok en våkenatt med bare kynnere eller om det kommer seg noe videre...eller om jeg bare blir så trett at jeg endelig får en god natt søvn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...