mamma til 2 små Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er det noen som har tips til mat jeg kan sende med ungene i bhg? Gjerne oppskrift på noe. Matmuffins o.l?
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 http://www.dagensmuffin.se/recipes.pl?category=Matmuffins Pastasalat er jo godt... restemat fra middagen hjemme ol er en slager her..
MintCondition Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Matmuffins Grove horn fylt med ost&skinke Pastasalat Fiskekaker og helstekte småpoteter (mest til lunsj kanskje..) Kjøttboller og lettkokte/forvellede grønnsaker
Rosie the riveter Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 lomper/wraps som du fyller med ost og skink. Rull sammen og sett tannstikkere inni. Del opp i små biter. Dette er veldig poppis her i huset:-))
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 På søndager lager jeg omelett til kvelds, så bruker jeg restene på brødskiva i matboksen. Da blander jeg egg, løk, purre, paprika og revet ost i røra, og legger tomatskiver på toppen, kjempegodt! Holder seg flere dager i kjøleskapet... Ellers legger jeg ofte ved cherrytomater, rå gulrot i staver, paprika i staver... Middagsrester på pinne... Eks kjøttboller og grønnsaker på sånn grillspydpinne. Den er kjempepopulær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå