meg & to små vampyrer Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Legen min vil at jeg skal prøve det mot en trøblete mage. Hva er det? Kan man bruke det selv om man forsøker å bli gravid? Hjelper det?
Nicita73 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Visiblin inneholder fiberfrø som skal regulere tarmfunksjonen. Blir ofte anbefalt av leger mot irritabel tykktarm (IBS) og treg mage. Det fungerer slik at plantefibre suger opp væske og blir som et slimaktig lag gjennom tarmen og blir som et smøremiddel. Da får tarmen noe å jobbe med og dette kan også hjelpe ved oppblåsthet og hemorrhoider. Mange får ikke i seg nok fiber til vanlig og da kan Visiblin (e.l. midler) være nyttig for å få en god fordøyelse. Jeg bruker det ved jevne mellomrom, 2-3 ganger dagl. i 2-3 dager om magen trøbler veldig med meg, syntes det hjelper. Tror ikke det er farlig å ta når man er gravid, men jeg ville sjekket med Apoteket for sikkerhetskyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå