Gå til innhold

Det er utrolig deilig å bo her vi bor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er høyskole, sykehus, vgs skoler og alt innen rekkevidde på et par km, gåavstand nesten uansett hvor i tettstedet man bor. Vi har full barnehagedekning, korte ventelister for fastlegene, flott helsestasjon og mange aktivitetstilbud for barn og unge.

Vi har 1 time å kjøre til nærmeste by hvor man får alt man trenger av klær og div. som ikke er i butikkene her, og der er også sykehus med flinke spesialister på det meste.

Husprisene ligger sånn midt på treet, og det er lett å få boliglån i bankene her. Vi kjenner de fleste som bor her, og det er ikke mye sladder og sure miner på folk.

Kjenner jeg er fryktelig fornøyd med plassen vi bor! :)

Flere som vil skryte av plassen de bor på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dit vil jeg også flytte!!! Hvor er det du bor da?

Skrevet

nei vil ikke skryte med tanke på at jeg stikker her i fra så fort jeg er ferdig med skolen og får lån... hehe

men barnhagen til småen er fantastisk! en slik barnehage kommer jeg aldri til og finne igjen. også er legen min fantastisk. men han beholder jeg selv om jeg flytter.

Skrevet

Hehe, hørtes ut som stedet vi bor på det:)

Bortsett fra at vi har 1 time til sykehus da...

Skrevet

Er også veldig godt fornøyd med stedet vi bor!

Det er et lite sted, så det er veldig rolig her..

Det er midt mellom 3 byer..

Kort vei til butikk, helsestasjon, bank osv..

Barnehagen er helt topp, ifg foreldre som har vært borti flere barnehager så er dette den aller beste..

Midt mellom familie og jobb, så vi kan fort ta en svipptur til familien om det er så..

Kort vei til tog, buss og flyplass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...