Gå til innhold

Jeg er så glad!! :) (ang alt mulig - sleng deg med)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad vi har denne siden, å spørre så mange flinke mammaer om råd når vi har noe vi plages med eller bare lurer på! Som nybakt mor er det så mye man lurer på, enten det er nummer en eller nummer tre... I stede for å ringe ned helsestasjonen eller vår egen mor, kan vi spørre her først :)

Her kan man jo og få støtte til ting som ikke nødvendigvis har med barna å gjøre..

Jeg er så glad Mia's pappa kan legge henne nå!

Vi har fått masse gode råd fra dere, og funnet vår måte å gjøre det på!

Jeg er så glad jeg kommer meg ut litt nå, treffe venner og bare være meg selv.. Jeg er veldig glad i å være hjemme med Mia og pappan også selvfølgelig.. Men man trenger litt alenetid :)

Jeg er så glad vi har fått orden på magen hennes nå! På dette temaet fikk jeg også mange gode tips og råd fra dere her inne! Samt den såre stumpen hun hadde tidligere..

Jeg er så glad jeg har fått opp igjen melkeproduksjonen og ennå kan amme, hun er 7 mnd....

Jeg er så glad for at det har blitt høst, og gleder meg nå til snøen kommer (jeg er et vinterbarn:))...

Jeg er så glad jeg skal gifte meg med min kjære om et år...

Jeg er så glad det snart er jul! Vi skal kjøpe akebrett til Mia i julegave, og jeg kan nesten ikke vente!

Sist men ikke minst, så er jeg så glad for å ha fått Mia, verdens mest nydelige lille jente, som jeg virkelig elsker høyere enn livet!! <3

Har du noe du er SÅÅ glad for, så sleng deg med!

Jeg føler at vi trenger en slik tråd innimellom! Så vi får øynene opp for hva som er bra i livene våre, i en hverdag som kan være fyllt med bekymringer! :)

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kosetråd!!!:)

- veldig glad i barna mine, de er verdens herligste!!

-glad jeg bor her hvor jeg får være hjemme og nyte dagene som småbarnsmor!

-har en god,snill og herlig mann jeg er så glad i

-er så glad for babygjengen min! vi er mange med våre søte små som møtes og koser oss hver uke!

mye mer jeg kan skrive, men lilletuppa er sulten!!! :)

Skrevet

Kan jeg dytte litt...? Ingen som er no særlig glad, bortsett fra meg og Nætte? :)

Skrevet

Er så glad i guttene mine

Så glad for at minsten er frisk og rask

Så glad for at vi er 2 mammaer i nærheten av hverandre å dele hverdagen med

Så glad for lang barselpermisjon

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har fått verdens roligste og snilleste gutt, frisk og rask og smiler til absolutt alle han ser.

Jeg er veldig glad for min snille samboer, men ikke så flink til å vise ham det desverre.

Glad for laaang barselpermisjon

Glad for barseltreff hver 14 dag

Glad for at vi er to mammaer i nærheten til å dele hverdagen med (2hærligegutter)

Jeg er glad for at vi bra økonomi og romslig hus med mye plass

Jeg er glad i mine to ekstremt bortskjemte katter

Glad for at jeg har mamma og pappa i nærheten + masse masse mer

Skrevet

Jeg er også gla:)

- Gla for at jeg fant ut at snuppa ikke tåler at jeg drikker kaffe eller spiser taco - da slipper hun mer magevondt på søndager:(

- Gla for at jeg bor der jeg bor, med verdens skjønneste baby, mann og katt

- Gla for bareselgruppa mi som møtes hver uke

- Gla for at jeg har fått ei venninne å trille tur med hver dag:)

- Gla for at det er høsten - det er jo sååå fint ute

- Gla for at jeg ikke skal tilbake på jobb før juni neste år, og bare kan kose meg sammen med Mari min :)

Skrevet

Åh! dette var en koselig tråd. Må innrømme det kom noen tårer, så utrolig sentimental for tiden!

-jeg er glad jeg kunne få barn, og er takknemlig for det lille vindunderet jeg har fått

-jeg er glad jeg vi har en familie som støtter oss og er glad i oss

-jeg er glad jeg har fått trillevenninner

-jeg er glad i min kjære tålmådige mannen

-jeg er glad jeg har en jobb og har muligheten til å gå hjemme med henne lenge og har muligheten til å kjøpe ting til min lille vindunderet

-jeg er glad i hunden min som er SÅÅÅÅ kosete

-jeg er glad i ambulansefolk, de kom fort da lille jenta var dårlig, tårene sprutet da de kom inn døra!

-jeg smelter hver gang lille jenta mi smiler til meg og jeg blir så glad at jeg nesten griner....

Skrevet

Åh, så koselig tråd- den vil jeg være med på

Jeg er så glad for at jeg har verdens beste mann, som jeg har fått verdens nydeligste gutt sammen med-elsker gutta mine over alt på jord

Jeg er så glad for at gutten min har verdens beste mormor og tante som forguder han

Jeg er så glad for at jeg har en trygg jobb å gå tilbake til, selv om jeg av og til blir så lei at f...

Jeg er så glad for at vi har ryddig økonomi og trygghet, et hjem med det vi trenger

Jeg er så glad for at jeg har gode venner i livet mitt, som jeg kan snakke med om alt

Jeg er så glad for at høsten er her med sine nydelige farger

Jeg er så glad for at vi skal feire vår første jul sammen med lillegutten vår

Jeg er så glad for at jeg snart kjøper ny bil

Jeg er så glad for at lillegutt endelig sover stort sett natta gjennom'

og det er sikkert mye, mye mer jeg også er glad for- men ammetåka gjør at jeg ikke kommer på alt i farta;)

Skrevet

Jeg er glad for at jeg puttet lilleknøttet i egen seng for første gang i kveld, bestemte at fra i dag av er det leggetid åtte-halv ni, og etter Lille Måltrost, So Ro Lillemann og første vers på Du Skal Få En Dag I Mårå sov hun som en sokk, våkna ikke når jeg gikk på stua, og nå har hun sovet et kvarter helt alene der inne :D Håper hun virkelig har tatt natta.

Og så er jeg glad fordi hun er så skjønn og snill om dagene, lite hyl og skrik og masse kos og smil og babling. Verdens beste lille lykkepille :) Og så er jeg glad fordi jeg har en samboer som står og lager middag til oss, og fordi vi har det så godt sammen alle tre :)

Skrevet

Åh, så koselig!

-Jeg er glad i veslejenta mi, stesønnen min og mannen min!

-Jeg er glad i resten av familien min og vennene mine.

-Jeg er glad i kattene mine.

-Jeg gleder meg også veldig til jul. Har begynt med julegavene :-D

-Jeg gleder meg til vi får nytt hus.

-Jeg er glad for at det gikk bra å ha sex i går (første gangen etter fødselen) hihihihihi..... nesten bedre enn før....... *fnis*

-Jeg gleder meg til dåpen på søndag. Tror det blir en super dag!

-Både jeg og samboern er nyforelska igjen hihi

-Jeg er skikkelig lykkelig for første gang på mange år!!! Har en sånn barnslig glede for tiden :-) Så hærlig, etter mye motgang.

Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...