"spire nr 2 i magen" Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 søkte barnehage veldig sent. har nettopp funnet ut at jeg skal begynne på utdanningen min da jeg fant linjen. så søkte med en gang. men har hørt at vi bør søke i lang tid i forveien, siden jeg ikke egentlig hadde tenkt å begynne på utdanning så tidlig så hadde jeg ikke søkt. problemet er at skolen starter i februar og da må jeg altså få plass i slutten av januar. er det noe sjangs for at jeg får noen plass? har det ikke noe å si om man er enslig og skal utdanne seg?
Masaili <3 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Spørs helt på hvor du bor! Her vi bor hadde det vært null problem å fått barnehageplass midt i barnehageåret, men i f.eks oslo er det jo umulig... Så sjekk om dere har full dekning eller ikke, så får du hvertfall en pekepinn:)
"spire nr 2 i magen" Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 bor på sotra og her har vi nettopp nå i 2008 fått full barnehage dekning. var litt engstelig med tanke på at jeg endelig hadde funnet noe jeg ville utdanne meg som også kunne jeg ikke gått for jeg var for sen med å søke.
frk Nilsen Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Finnes det noen studentbarnehage ved skolen du skal gå? Sjekk ved studiestedet, de vet om det er noen bhg tilknyttet til skolen
Raych Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hovedopptaket skjer jo til august, men det kan jo hende de har ledige plasser i januar også. Har de ikke plas, så har de ikke plass. Vet ikke om eventuelt den bhg du søker på har egne plasser for enslige som skal ta utdanning, men det er ikke vanlig. Her vi bor er det ikke noe problem å få bhgplass midt i året, men det kommer jo helt an på hvor du bor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå