Gå til innhold

Blødning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget akkuart litt misfarget utlod, ikke direkte en blødning men en sporing. Er dette normalt? Budre jeg kontakte lege? Er i uke 8 nå, og ble litt redd nå merket jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sånn første gang for to uker siden (uke 6), og etter det har det kommet et par ganger i uken.. jeg blir selvfølgelig redd og irritert, for alle sier det går bra.. men jeg skjønner jo ikke hvorfor jeg blør. Legevakta sier at man bare skal slappe av, at det er normalt. Legen min sa at hvis man fortsatt følte seg gravid, så er man det.

 

Men i dag gikk jeg og tissa først, og en time etter måtte jeg tisse igjen, og da var det enda mer blod. Tror kanskje jeg må ringe legen i dag, ja... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødninger er hel normalt i et svangerskap, det er heller når man har smerter i tillegg at det begynner å bli litt skummelt.

 

 

må si jeg syns det høres litt dumt ut av legen å si, så lenge man forsatt føler seg gravid så går det nok bra!

Hvordan føles det å være gravid da?

 

Det er jo helt normalt at symtomer kommer og går, at man er i fin from en dag å knust den neste. Så syns det var en tåpelig ting av en lege å si.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke spesielt oppløftende lesning dette men.......

Begynte med litt brun utflod hos meg for vel en uke siden, så kom det litt friskt. Hadde alle gravidsymtomene.Gikk til legen for sikkerhetskyld på fredag, han kjente at mormunnen var lukket, positivt. Jeg fikk komme til ul, der viste det seg at det var nok en sa. MEN som gynokologen sa: det er mange som har blødning uten at det er noe galt!

Lykke til! håper at alt er bra med gullet ditt!

 

.....jeg satser på å henge meg på en terminklubb litt senere på sommeren:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...