-galadriel- Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Nå man drømmer om hvilket kjønn det blir, pleier det å stemme?
pjokkemamma*07+10* Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Har hørt at det blit omvendt av det man drømmer.. =)
Herkules Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Uff jeg har hatt mareritt de siste nettene og mannen min har drept 5 damer så når jeg leste overskriften så ble jeg jo nesten dårlig stoler ikke på de drømmene i alle fall Når det gjelder hva jeg få så har jeg drømt begge deler tror jeg men ikke så tydelig at jeg har fått meg til lå stole på drømmene
MiLady Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Legg det på minne, evt skriv opp drømmene dine. Så ser du i ettertid om hva drømmene betyr.. Jeg har drømt mye babydrømmer i fjor/forfjor. Jeg husker spes 2 drømmer. Den første drømme jeg hadde vært at jeg og min søster + 1 til føde i bestemor sitt hus. Men den siste personen var liksom i kulissene, ikke så fremtredene som meg å søster mi. Den andre drømmen jeg hadde var at jeg ventet tvillinger, en gutt og ei jente. Gutten var normal vekt for å si det slik, mens jenta var litt liten og spinkel. Jeg føde disse babyene hjemme ute, og det var jo litt komisk for jeg lurte jo fælt på hvordan jeg skulle få sagt dette til samboeren min. Og plutselig var jeg på en sånn her alt mulig sjappe, som selger maling, verktøy, glass og leker, dit kjøpte jeg en vogn, men ikke hvilken som helst vogn heller, men en barnevogn Der la jeg de to babyene og skulle vise dem frem for bestemor (som bor på aldershjem) så jeg satte lekevogna att frem på sykkelen, (sånn at vogna hang på slep etter sykkelen ) og syklet til bestemor. Men jeg kom meg jo aldri frem til bestemor, for jeg våkna jo akkuart da mer eller mindre. Ikke lenge etter fikk jeg høre at to av søskenbarne mine ventet barn, og jeg gikk jo bare å venta på når de skulle føde, for var jo virkelig spent på hva de ble å få. Om de ble å få gutt og jente. Og joda drømmen hadde fortalt meg riktig, her kom det en velskapt gutt til verden, jenta var for tidlig født og var liten. Som sagt skriv opp, eller legg det på minne hvis du drømmer noe, og så e det bare å vente Men det er ikke alle drømmer som forteller alt like klar, noen drømmer må man virkelig tolke hva de betyr, og de kan bety det stikk motsatte.. Sier bare en ting, det er mye mellom himmel og Jord
mamma til tre prinsesser Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 jeg har drømt flere ganger at jeg venter gutt, men ultralydene (har hatt flere av de også) viser jente. så kanskje det stemmer som en over her skrev at en drømmer om motsatt kjønn.
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Jeg har også hørt at man får omvendt av det man drømmer,geg trodde jeg fikk jente,og drømte gutt flere ganger og jeg fikk en gutt,så det stemte ikke for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå