lucky meee:) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 for vell en mnd siden begynte jeg å gi jenta mi middag,,, begynte da med kokt potet og gulrot, dette falt i smak og går ned på høykant hver dag. tenkte så å blande inn andre ting og har prøvd broccoli, kylling, blomkål o.a. men hun får vondt i magen av alt annet jeg har prøvd. hva gjør jeg??? har også prøvd middagsglass, men også dette fikk hun vondt i magen av. venter jeg litt for så å prøve disse matvarene igjen eller??
Libido- Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 ja hun trenger kanskje litt lengre tilvenning. Og når du skal begynne med en ny ting, prøv feks å bare tilsett litt av EN sort.
*stjerna* Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 her går alt ned på høykant, og har ikke hatt problemer med mage vondt, men har jo hørt at man bør begynne med en og en ingridiens av gangen, det er kanskje det du har gjort? men det tar jo litt tid å venne dem til mat. kanskje litt sviskemos til dessert er en ide? sikkert bare tilvenning, men gå tilbake et steg og prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå