♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde ikm den 24.09, fikk da litt rosa på pairet om morgenen, veeldig lite. Så på ettermiddagen kom det masse brunt utflod. Så har jeg hatt brun utflod t.o.m 27.09, og så ingen ting! Hva skjer liksom??? Kan vel ikke kalle det en skikkelig mens? Forrige mnd spottet jeg slik i 3 dager, men så kom mensen, ordentlig blod og i mere normale mengder. Noen som har svar på hva dette kan være? Jeg har ikke testet meg enda. Venter på tester i posten ( som ble bestilt for 7 dager siden, så de burde ha vært her)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2008 dytt...nysgjerrig her
SAhåpefull Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 wow! jeg har d på akkurat samme måte som deg! jeg har ikm rundt 30.09, og i to dager nå har jeg hatt rosa utflod med litt antydning til blod av og til. lurer sånn på om dette er mensen eller hva. isåfall er det en velig rar mensen. lurer på om jeg skal ta en g-test, men tørr nesten ikke...
SAhåpefull Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 hadde du forresten noe smerter i magen? jeg hadde litt murring og ubehag i magen, men det gikk veldig fort over. kan jo være mens-smerter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå