lillehjerte:) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 For hver dag jeg går over nå så føler jeg at jeg kommer til å miste en verdifull dag med gullet mitt som fortsatt ikke vil ut, da jeg tror man må tilbake i jobb samme dag som hvis man skulle ha født på termin... Er det virkelig sån? Eller tar de utgangspunkt i fødselsdatoen? Jeg vet at det er slik at man mister permisjonstid dersom man føder før termin, men er det noen som vet hvordan det er når det går andre veien? Hvis jeg går f.eks 15 dager over, er jo det trist hvis det betyr 15 dager mindre med lilleknøttet før jeg må ut i jobben igjen.... hmmmm.....Er det noen som vet?
stratos Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 dessverre "mister" du tid ja. de tar utgangspunkt i terminedatoen når du starter permisjonen din og når du er gått ut i permisjon tikker dagene unna for unna. Jeg har prøvd begge deler, både født før og etter termindato.
Guttemamma75 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Dessverre er det nok slik at du mister tid med barnet om du går over termin.... Jeg fødte 11 dager over termin og "mister" da 11 dager med barnet.. Må ut i jobb på samme dato som i følge termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå