sunshine87 med spire :) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg har lyst å vite hvor lang jeg er på vei, men syntes det er litt flaut å ha med mannen min. Hvordan gjør dere det?
Yarn Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg synes bare du skal fortelle det til din mann. Vi er mange som ikke synes det er så greit å ha noen med til en innvendig UL. Min samboer hadde ikke lyst å være med heller. Etterpå angret vi nok litt begge to (Jordmor var veldig diskret og jeg hadde håndkle over meg, så det hadde gått helt fint. ) men han var jo med på den ordinære UL.. Lykke til:)
Vil Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Joda, det er kanskje litt rart, men det glemmer dere med en gang når dere får se bildene. Jeg hadde med min mann på tidlig UL, var veldig gøy. Ta ham med du!
to_tette? Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 hvis det er noe annet enn "rutine kontroll", så ville jeg tatt med mannen ihvertfall. var på tidlig UL i forrige svangerskap, for lege og jordmor fant ikke hjertelyd, tok ikke med mannen fordi det var "flaut"... Alt var bra, men det var en veldig sterk opplevelse, og det var stort å se den lille for første gang! Så jeg angrer på at jeg ikke tok med mannen!
scoobydo Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hei! Jeg har hatt med sambo på innvendig UL... syns det har gått helt fint! Han blir jo plassert bak deg... det er jo veldig morro for de også å se babyen og hjertet som slår. Sambo var så stolt etterpå
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 jeg hadde med bf og det var ikke ekkelt. han trenger jo ikke å stå å kikke rett inn i herligheten, min sto mer på siden å så på skjermen var det som var på skjermen som var mest interessant i den situasjonen
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Hvis han vil være med syns jeg du skal la han være med....det er viktig at mennene våre føler seg inkludert også... Du får et håndkle over deg, og han kan stå opp ved hodet ditt....samboeren min satte i hvertfall veldig pris på å få være med å se da vi var på innvendig UL....
mammamai09 Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Synes det er litt merkelig at man er flau for å vise seg naken for mannen jeg da.
ChaNu Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Ta ham med du. Hadde med min forrige gang jeg var gravid, og det er definitivt skjermen som er det interessante/i fokus, ikke det at du må ha et lite instrument inni deg så dere får noe opp på skjermen. Det er laaangt fra noe seksuelt i det hele om det skulle bekymre deg.
Linerla Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Ta han med:) JEg hadde ikke lyst å ha min mann med da jeg synes det kunne bli litt vel mye. Men rett før vi skulle begynne, spurte jeg om de kunne hente han, og jeg angrer ikke ETT sekund. Men nå var det en bekymrings GU, det er nok litt annerledes. Var helt fantastisk å se erten med det bankende hjertet!!! Mannen min ble også veldig rørt, siden vi var så bekymret,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå