Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg hører egentlig ikke til her inne enda (kommer om 5 dager), men lurer på et par ting.

Når fikk dere mage med førstemann? Jeg har fremdeles ingen tegn til noe mage og kjenner ingenting over ehh.. symfasen(?). Klarer ikke helt å slappe av enda. Vil jo så gjerne at alt skal stå bra til med den lille.

En annen ting er at symptomene mine forsvant så godt som over natten da jeg var i uke 11. Plutselig var jeg ikke kvalm lenger, ingen ømme pupper og ikke spesielt trett.

Er det noen som har lyst å berolige meg? :)

Gleder meg masse til å komme inn her til dere. Håper jeg klarer å slappe mere av i 2. tri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til oss på forskudd :D

kjenner meg såå igjen :):) kvalmen og alt bare forsvant for meg også rundt den tiden.. kom tilbake litt av og til. er helt normalt.. tror nok kroppen venner seg til "plagene" sånn at du ikke skal ha det så veldig ille.

magen min kom ikke før jeg var rundt .. tjaaa... 21 uker på vei. da var den også bitteliten. men for et par uker siden så sa det poff.. så nå er den her.. selvom det ikke ser ut som om jeg er 26+6 på vei heller da :)

er jo veldig forskjellig fra person til person..

en kan liksom ikke sammenligne svangerskap med noen. ikke sine egne engang.. så en får nok stadig overaskelser hehe :):)

Skrevet

Å, det er så bra når ma ikke er den eneste :)

Og tusen takk for svar. Nå skal jeg snart tvinge meg selv til å slappe av og tenke at sannsynligheten for at alt går bra er MYE større enn at ting skal gå dårlig.

Skrevet

Den kom egentlig over natta i uke 16,,,, men er fortsatt ganske liten nå. Er i uke 23 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...