Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg er en gld kakebaker og lager kaker der en trenger kakesprøyte. Men.Har klart å få betennelse i begge albuene, og da er det ikke godt å bruke de engangsposene jeg har. Er det noen her som har erfarin med kakesprøyter en kan vaske i maskina og som er så lette som mulig å bruke? Jeg har sett en hos cancas. Er det noen som har erfaring med denne? http://webshop.cacas.no/WebItemView.hal?sessionid=&backpage=WebSearchResult.hal&itemcode=415-850&dlcode=&s_f=kakesprøyte&mh=99&dummy=value Eller har du erfaring med en annen? Er veldig glad for alle tips. Skal lage noen kaker til frøkna neste helg. For da blir hun tre år, og ønsker seg en bamsekake :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå