Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke noen brudebukett jeg.. har saumfart alle nettsider,men finner ingen jeg kunne tenkt meg til.. noen tips?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istedet for å saumfare nettsider, gå i en kjolesalong og prøv kjolene de foreslår, selv om det kanskje ikke var en slik du hadde tenkt deg. De som jobber der vet hva de driver med og plukker ut en kjole som kler deg. Jeg tror ikke man bør lete for mye, da blir du bare stresset og selv når du endelig bestemmer deg vil du lure på om du kunne funnet en kjole som var ENDA litt finere liksom... :) Evt kan du kjøpe min om et par uker, den er nydelig! :)

Skrevet

Ikke for å være vrang her altså, men spør hun ikke om tips til bukett?

Din er vel kanskje litt vassen om et par uker ;-)

Skrevet

hehe..=)

kjolen er allerede kjøpt.. men buketten uteblir sikkert.. vil ha en litt spesiell som ikke er så ''vanlig''..

Skrevet

HERREGUD!! UNNSKYLD!! hehehehe - snakk om å lese det man vil lese... uff... :)

Jaja, siden du har saumfart nettsider med brudeBUKETTER så har jeg ikke noen flere tips å komme med i den kategorien. Lykke til med videre leting...:)

*må le av meg selv nå*

Skrevet

Vel, en vissen bukett er jo litt spes. hehe

Men ta en tur til blomsterbutikken og snakk med dem, evt,avtal en time.

Du må jo ikke bare ha blomster, hva med perler,shell, undertøy eller noe som er typisk dere. For oss hadde det blitt fiskekroker og annet passende tur-utstyr :)

Fritt frem her......

Skrevet

Har du ingen tanke i hodet om hvordan du ca vil at den skal se ut...? Farge, størrelse...? Da er det jo litt vanskelig å komme med tips.

Tenk litt årstid.. Hvis du feks gifter deg på vinteren, pynt buketten med "snøkrystaller" bundet opp med silkebånd. Våren; fine vårblomster med lang stilk, og pynt med et par tynne bjørkegreiner med skudd på. Sommeren; fine liljer i en farge som passer til kjolen eller fargetemaet ditt. Høsten; blomster i høstens farger, pynt med noen store gule, oransje og røde blader.

Hva med å bare ha et par tre av dine favorittblomster? Noen langstilkete roser, liljer, eller kanskje bare en enkel bukett av markblomster?

Min bukett vil bestå av 4-5 calla-liljer, bundet med kremfarget bånd. Stikker i noen grønne strå, med perler på. Enkelt og lekkert :)

Om du har en liten ide, så snakk med en florist, kanskje h*n kan hjelpe deg videre..

Skrevet

Jeg fant heller ikke noe jeg likte på nett. Fant noe som minnet om det jeg ville ha på bryllupsmessen i spektrum og forklarte det til han som skulle lage buketten. Og buketten ble 1000 ganger flottere enn jeg trodde den kunne bli:) Men visste at han blomstermannen var flink, og ikke så dyr. Fargen på buketten kan jo varieres, men du kan se den på finn.no annonsen min:)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14804607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...