Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Altså, jeg vet jo om Vetle Lid Larsen, men det er liksom et navn man sier hele navnet av så tenker ikke så mye over det, men er Vetle bare et "barne-navn" eller kan man bli tatt alvorlig som voksen også (hehe)? Hva syns DU?
3 blå Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg tror ikke det er mange som tenker over akkurat det. Er det en person du har kjent hele livet eller blir kjent med som voksen, tror jeg ikke noen tenker at Vetle er et "barnenavn". Du venner deg til navn ganske fort.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg vet bare om voksne som heter det, og for meg er det dermed et "voksen-navn" også. Synes det er et veldig fint navn, som sto på lista mi til småen, men så fant vi et enda finere ett ;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 På noen dialekter betyr jo Vetle "vesle"...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Nice - jeg syns nemlig jeg kom på genistreken i går ang navn. Har slitt litt med at vi for lenge siden avtalte å kalle gutt opp etter svigerfar som døde veldig brått året etter vi giftet oss, men det er et "tungt" navn som er veldig atypisk for vår generasjon å kalle ungene våre. Så hva passer vel da bedre med Vetle først (og alene i dagligtale) og så svigerfars navn som mellomnavn? *fornøyd* Får se om det blir det da - vi har jo gooood tid og bestemmer oss uansett ikke helt før han er ute av hybelen i magen )
Kvitrebekk Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Synes Vetle er fint. Både på barn og voksen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå