jegersåglad Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 når noen ringer med skult nummer,fins det da en måte å finne ut hvem det er da?kan man ringe til tlf selskapet eller noe?
Gjest Siklerotte Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Nei, skjult nummer er skjult nummer.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Nei.. Da må eventuelt samtalene/forholdet anmeldes.. Da kan tlf nr komme frem..
jegersåglad Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 ok,takk for svar og beklager skrivefeilen min he he,så den nå var hos politiet på lørdag,men de sa at det var ikke så mye de kunne gjøre med det,men får prøve igjen hvis det fortsetter.
pinglo Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Etter som jeg har forstått det, så må du har ett skriv fra politiet at du har annmeld en tlf oppringning, og den leverer du til tlf selskapene for å få vite hvem som har ringt med skjult nr. Tlf selskapene har ikke lov til å gi ut nr, med mindre du har anmeldt. Har snakka med tlf selskaper selv om dette, og de har bedt meg komme med anmeldelse, så skal jeg få nr. Men jeg gadd ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå