Gå til innhold

argh!


Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg overhodet ikkje gravid! Skal etter mine berekningar vere i 7ande veke, men ingen kvalme, ingen ømme bryst, ikkje stikkingar, ikkje oppblåst.... ingenting! Så no tenker eg stort sett berre på MA. (har ikkje hatt blødninger). Kan ikkje hugse det var sånn med nr1. Andre som ikkje har følt seg gravid, men som det likevel har gått bra med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du, pris det lykkelig over at du ikke kjenner noe!

 

det kommer det kommer!

 

Jeg fant ut at jeg var gravid veldig tidlig (en av grunnene til at jeg tror jeg er lengre på vei enn det legen antar. hehe) og følte meg helt topp. Og tenkte at "jadda, dette svangerskapet blir plankekjøring"

 

Forrige svangerskap gikk fysisk veldig lett. Men denne gangen? ååååå, kvalm!! plutselig slo kvalmen til, sånn rundt uke 8.. og den har bare blitt verre.. hihi

 

du kommer til å merke at du er gravid. og antagelig sender mini i magen masse masse signaler til deg om at h*n er der, hele tida.

 

Men svangerskapssymptomer kan være så mangt;

noen føler seg i kjempeform, får masse energi, huden gløder, håret blir kjempefint, du får fyldigere lepper osv osv osv..

 

andre får tørt hår, mister hår, begynner å flasse, hårveksten på bena stopper/skyter fart, blir nærsynte, skjeløyde, får underlivssopp, mye utflod, noen blir helt tørre nedentil...

 

skjønner du? hehe. prøv å legge merke til hvordan du fungerer i hverdagen, så legger du nok merke til mange små forandringer!

 

Hormoner er rare dyr;-)

Skrevet

takk for eit beroligande svar. Det stemmer vel forsåvidt at eg har vore meir obs denne gangen enn forrige, og har vel venta lenger fordi denne gangen har vi vore aktive prøvere. Håper, håper at alt er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...