kvirrevittt Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 føler meg overhodet ikkje gravid! Skal etter mine berekningar vere i 7ande veke, men ingen kvalme, ingen ømme bryst, ikkje stikkingar, ikkje oppblåst.... ingenting! Så no tenker eg stort sett berre på MA. (har ikkje hatt blødninger). Kan ikkje hugse det var sånn med nr1. Andre som ikkje har følt seg gravid, men som det likevel har gått bra med?
VinterSol+2 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 du, pris det lykkelig over at du ikke kjenner noe! det kommer det kommer! Jeg fant ut at jeg var gravid veldig tidlig (en av grunnene til at jeg tror jeg er lengre på vei enn det legen antar. hehe) og følte meg helt topp. Og tenkte at "jadda, dette svangerskapet blir plankekjøring" Forrige svangerskap gikk fysisk veldig lett. Men denne gangen? ååååå, kvalm!! plutselig slo kvalmen til, sånn rundt uke 8.. og den har bare blitt verre.. hihi du kommer til å merke at du er gravid. og antagelig sender mini i magen masse masse signaler til deg om at h*n er der, hele tida. Men svangerskapssymptomer kan være så mangt; noen føler seg i kjempeform, får masse energi, huden gløder, håret blir kjempefint, du får fyldigere lepper osv osv osv.. andre får tørt hår, mister hår, begynner å flasse, hårveksten på bena stopper/skyter fart, blir nærsynte, skjeløyde, får underlivssopp, mye utflod, noen blir helt tørre nedentil... skjønner du? hehe. prøv å legge merke til hvordan du fungerer i hverdagen, så legger du nok merke til mange små forandringer! Hormoner er rare dyr;-)
kvirrevittt Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 takk for eit beroligande svar. Det stemmer vel forsåvidt at eg har vore meir obs denne gangen enn forrige, og har vel venta lenger fordi denne gangen har vi vore aktive prøvere. Håper, håper at alt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå