Gå til innhold

Hva er planene i dag da damer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

JObb, hjemme, husarbeid eller masse kos....?

Jeg er hjemme med snuppa på 2 år. været er fint her i sør, så blir nok noen timer på lekeplassen ihvertfall... så skal jeg FAKTISK prøve å bake noen rundstykker eller horn.... Noen som har en god oppskrift. ?

 

Ha en flott dag jenter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det jobb fra 10-17, så hjem og varme noe lapskaus og såååå er det beina i sofaen med en tekopp, håper jeg...... Hehehe.....

Og selvfølgelig tid med mini, men det sier jo seg selv.. Hehehe.....

Skrevet

Jeg er sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme.

Den har blitt bedre de siste ukene men er fortsatt kvalm og veeeeeldig sliten.

Snuppa på snart 2 har fått omgangssyken og kastet om i hele går kveld. Så vi holder henne hjemme fra barnehagen i dag, har ikke blitt så mye søvn på noen av oss.

Siden hun er litt slapp, regner jeg med at det kommer til å gå mye i tegnefilm og ro, mens jeg strikker litt mer på julegavene jeg skal gi bort.

 

Krysser fingrene for at jeg ikke blir smittet, gudene vet at jeg har kastet opp nok de siste månedene.

Men jeg pleier ikke være så heldig:(

Skrevet

Jeg er hjemme, sykemeldt pga kynnere (uke 36)

Idag har jeg gutten min (16mnd) hjemme fra barnehagen.

Han hadde 39,8 i feber igår,så han har godt av å være hjemme en dag og ta det litt med ro. Han har heldigvis ikke feber idag.

 

Vet ikke hva vi skal finne på egentlig..

Jeg er ganske trøtt,men må vel ta oss en liten tur ut og lufte oss, så skal jeg sove når han sover.

 

Skrevet

Komme meg gjennom dagen.

 

Er forkjøla med hodepine og hoste, men må på jobb - en skikkelig stress periode.

Og kontoret er såå kaldt!!

Skrevet

Ingen verdens ting :-)

 

Har ferie hele denne uka, men i dag er ungene i barnehagen så jeg kan slange meg på sofaen med en bok og bare slappe av og samle krefter. Resten av uka skal alle tre ungene også ha fri så da blir det endel farting rundt til besteforeldre, lekeplasser, frisøren, til byen å kjøpe vintersko til dem osv, så i dag, i dag skal jeg nyte en dag i fred og ro som er bare min. Ikke husarbeid engang!

Skrevet

Er sykemeldt for tiden jeg da pga svangerskapskvalme.....Kjipt....:( Begynner heldigvis å gi seg litt,men er det ennå bare LITT svakere.....

Planen min i dag er å møte en vennine,ordne en bursdagsgave til pappa også hjem å slappe av før vi skal i bursdag i ettermiddag....

Skrevet

I dag skal jeg ha "meg selv"-dag! Frisøren, neglene osv. Sikkert ikke så lett å få til nå fremover, for plutselig er jo kanskje babyen her!

Pleier egentlig ikke å koste på meg så mye sånt, men i dag skal jeg det, som premie til meg selv.. Snart i mål nå! Så i dag skal jeg bare nyyte, og kanskje bli litt blakk...hehe..

Skrevet

*Opp med jentene 0630 pg får dem ut døra til skolen 0730.

*Så frokost, kaffe og god morgen norge på meg før jeg steller meg i 0930 tiden

*Kiropraktor 1030

*Så litt sløving foran dataen, kanskje se doktor phil, spise litt og prøve å sove litt før ungene kommer hjem ogjen kl 1400

*Lekser med ungene

*middagslaging

*mannen kommer hjem og jeg legger meg nedpå hvis jeg får det til pga skal på nattevakt inatt.

*kanskje 1-1.5 t trening med dusj og badstue før jobb

*så jobb 2200-0730

 

Typisk dag med andre ord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...