temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Skal vi gå ut og spise litt først, eller er det meningen at vi bare skal drekka den kvelden?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hihihihihi, håper ikke det!!! Mat er viktig det:-) Den helgen blir rimelig hektisk, for vi er booket inn på fest på lørdagen også. Vet ikke ennå om sambo har jobbehelg, så jeg er litt sånn usikker på om jeg kjører eller går;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Ehhhhhhhhh etter å ha blitt kjent med endel av dere har jeg jo forstått at det er all or nothing som gjelder;-)
Karomamma Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Ha ha, skal dere spise altså!!???? Bare vær på Smuget tidlig, for det pleier nemlig å bli rimelig FULLT skjønner dere
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Dytter litt på denne jeg... Ser at jeg har møter i Vestfold hele dagen, så det spørs når jeg rekker å komme til byen... Klættis! Jeg kommer Horten-Moss... Vil du plukkes opp på veien eller? Så slipper sambo å kjøre så mye...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er ennå i "prøve å skaffe barnevakt"-stadiet!! Sambo skal jobbe hele den helgen i utgangspunktet og jeg må derfor mest sannsynlig ty til andre som kan passe frøkna. Vi er i tillegg invitert i bursdagsparty til en venninne på lørdagen, dvs at jeg kanskje får problemer både fredag og lørdag! Men jeg jobber med saken, og om jeg får det til, så JATAKK, da vil jeg veldig gjerne bli plukket opp:-)
allerhelstNorge Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Har lang dag på university og så skal jeg til London og treffe god, gammel norsk venninde på shopping-tur...... så da kan det bli litt vanskelig for meg å bli med;)
Gummelillan Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Hm, nå så jeg den. Karo prøver å lure meg til at hun ikke tror det kommer så mange men altså nå har jeg sett dere og da blir dere ikke kvitt meg altså ;-) Men dersom vi er redd for lang kø, er det jo fullt mulig å spise på smuget også...? Mener ganske bestemt at jeg har deisa inn der sånn ved midnatt og spist noe som da kjentes veldig godt, men har vel egentlig ikke anelse om det var godt, dyrt eller hva.... Jeg går for "all" altså... Hvis det var noen tvil ;-) Men også kommende uke er rimelig kaotisk med operabesøk (skal holde foredrag der... måler det seg littt sånn mot å synge på Smuget eller...?), ledersamling utenbys ++ så tviler på at jeg rekker å oppdatere meg så veldig her inne. Altså må dere love å holde meg oppdatert pr sms dersom det avtales noe. Hvis ikke tror jeg Karopappaen kommer til å bli veldig lei av meg..., he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå