Gå til innhold

Da kom lille Malin Emilie=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble lagt inn for igangsetting søn 21. sept,pga fostervannavgang..

fikk tab,men ingenting skjedde den dagen.

dagen etter fikk jeg og tabletter, og legen trodde hun kjente hodet godt nedi.

da det ble vaktskifte derimot,kjente en annen lege at det hadde dannet seg en ny vannblære der hullet hadde vært..

hun stakk hull på fostervannet, og etter 1 å ett halvt døgns venting,begynte endelig riene å komme..

men de tok eg ikke opp gradvis med pause mellom,det var 1 min rier,1 min pause, og deretter 1 min rier,så jeg fikk aldri hvilt meg mellom slagene..

ble hivd oppi fødesengen, og fikk tidlig epidural og drypp, og vips, timer senere var prinsessa vår ute!=D

 

må bare si,GLED dere,selv om det er vondt!

det er litt av en opplevelse som bare MÅ oppleves,det kan ikke fortelles...

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye med overstått!! :D

Skrevet

det skulle stå "vips,5 timer senere":P

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!!

Skrevet

Gratulerer igjen :) Hørtes ut som en lang fødsel ja, men tydeligvis verdt å vente på :) Kos dere!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med Malin Emilie! Nydelig navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...