Elsker jenta si<3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Ble lagt inn for igangsetting søn 21. sept,pga fostervannavgang.. fikk tab,men ingenting skjedde den dagen. dagen etter fikk jeg og tabletter, og legen trodde hun kjente hodet godt nedi. da det ble vaktskifte derimot,kjente en annen lege at det hadde dannet seg en ny vannblære der hullet hadde vært.. hun stakk hull på fostervannet, og etter 1 å ett halvt døgns venting,begynte endelig riene å komme.. men de tok eg ikke opp gradvis med pause mellom,det var 1 min rier,1 min pause, og deretter 1 min rier,så jeg fikk aldri hvilt meg mellom slagene.. ble hivd oppi fødesengen, og fikk tidlig epidural og drypp, og vips, timer senere var prinsessa vår ute!=D må bare si,GLED dere,selv om det er vondt! det er litt av en opplevelse som bare MÅ oppleves,det kan ikke fortelles... LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!=D
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Endelig, GRATULERER SÅ MYE c",) kos dere i tiden fremover.
cyberkit *fødeklar* Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Grattis så mye med overstått!!
Elsker jenta si<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 det skulle stå "vips,5 timer senere":P
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye med jenta!!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer igjen Hørtes ut som en lang fødsel ja, men tydeligvis verdt å vente på Kos dere!!!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye med Malin Emilie! Nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå