Monajenten Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg stod og skulle smøre matpakke til datteren min nå, og skulle ta servelatpølse på ene skiven. Så oppdager jeg en liten metallbit i den ene skiven. Den ser slipt ut, det ser nesten ut som om det er en bitteliten bit av en knivspiss:-O Sjekket biten under, og jammen meg var det ikke en bit i den også (ser at det er den samme biten som tydeligvis ble delt da skivene ble kuttet opp.) Fy søren så ekkelt!! Det kunne jo ha vært farlig det! Hva gjør man med sånt?
Monajenten Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2008 ...jeg fant et reklamasjonsskjema på nettsidene deres, så jeg sender inn et sånt, jeg.
Northernlights Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Uff, sånt kan skje. Kontakt dem, og la dem høre fra deg så fort som mulig, så de kan sjekke maskineriet.
frk Nilsen Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Du kan og ringe til kundesenteret direkte, de vil sikkert ha metallbiten. så de kan sjekke om den kommer fra dem.
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Vil tro at den metallbiten kommer fra en slicemaskin som de bruker på pålegg.. send inn metallbiten (-e) også... Det setter de sikkert pris på...Så de får sjekket hvor den kommer fra som hu over her sa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå