lilleputt Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 var ikke dette et fint navn for ei søt lita jente?
White*Angel Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Une Marlen:) Det heter mamma så det synes jeg er pent;) Det er heller ikke så veldig vanlig!
White*Angel Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Marleen uttales det. Får ikke til den spesielle e`en:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå