Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Noen her som kan gi min lille Tia ett godt hjem? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14947602
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Den var helt nydelig!!!! (skal spørre gubben når han kommer hjem)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 åååå så søt!! Det aller beste bilde er når hun går til angrep:) hihi! Jeg skulle gjerne tatt henne med en gang. Men jeg har fått forbud mot å dra flere dyr inn i familien etter at jeg har redda 2 katter,1hund,2fisk og 1 hamster. Så er det jo dette med at jeg bor i sverige også... Håper det ordner seg!! Fordi dyr fortjener fine gode hjem! Lykke til!
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 hehe ja men da har du sikket nok jobb med de du har fra før.. heldigvis har noen på jobben til kjæresten min sagt seg villig til å ta henne. De har hage og bedre plass en oss men takk anyways
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg må gi henne bort fordi vi har rett og slett ikke plass til henne. Hun er kjempeaktiv og vi bor i en liten leilighet i oslo sentrum og kan ikke gi henne muligheten til å gå ut engang. Syns det er kjempetrist og egoistisk å ha henne her hos oss bare fordi vi har blitt gla i henne når vi ser hvor mye hun lengter ut (hun benytter hver sjanse til å løpe ut i oppgangen og leke på balkongen) Også er det dette med at hun er så ufattelig oppmerksomhetssyk at jeg begynner bli ganske nervøs med tanke på den kommende babyen. Hun legger seg alltid heelt opp i ansiktene våres når vi ligger og sover og benytter seg alltid av sjansen til å legge seg i vogna eller barnesenga om hun får sjansen til det... Blir helt nervevrak Men har heldigvis funnet et godt hjem til henne nå da! Var visst mange som synes hun er like fantastisk som det jeg gjør
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Så godt at hun fikk et godt hjem. Alle dyr fortjener noen som er glad i dem og tar seg av dem : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå