Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 har brukt et glidemiddel som heter rolyal secure. sånn lilla gugge hehe.. har brukt det et par ganger.. så leste typen på flaska i dag: for external use only. å vi har brukt den alle veier da jeg kjøpte den sto den sammen med de andre å jeg husker jeg spurte om det var vanlig glid.. merkelig at det står det på flaska da.. men en begynner jo å lure.. noen som har noe peiling på det? for at glidemiddel bare skal brukes på utsiden? blir ikke det litt feil? er jo sånn som alle bruker.
Paulita Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hmm, det kan ikke være at de bare mener det er farlig å spise den eller? Usikker jeg, men kanskje ringe legen din bare for å være sikker? Men rart med en glidekrem som kun er for utvortes bruk i alle fall!
Gurine Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Ikke alle, jeg har aldri brukt glidemiddel Men tror egentlig at det er slik som står på alle flasker med kremer, oljer eller lignende for at folk skal forstå at det er til bruk "på" kroppen og ikke er til å spises. Står vel ofte slik på norske produkter også, bare at da står det til utvortes bruk eller noe slik? Vil ikke tro det kan ha gjort noen skade i hvertfall, men går jo an å spørre der du kjøpte det kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå