Chiquita Bananas Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Vet dere om den sendes i år ??? Har ikke sett den siden jeg gikk på barneskolen !! og har ikke fått sjanse til å se den igjen... Er det noen som har tatt den opp ??? Og snakker dem ikke engelsk - siden den kjente sangen er på engelsk ? eller er det dubba ??
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Har aldri hørt om den jeg.... Hva handler det om?
Chiquita Bananas Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 Det er den filmen som handler om ulven og de 7 geitekillingene - og har den berømte sangen ; Mommy's home.....
Mayken Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Vet ikke om eller når den blir sendt igjen. Men de siste årene har den jo blitt endte en gang i løpet av året, men jeg har aldri fått tid til å se den selv heller:( Er det rundt juletider den har pleid å bli sendt tro? Den er ikke dubbet, den er på engelsk.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Nå husker jeg hva du mener:-) Det hadde vært gøy å sett den omigjen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Såg litt på Youtube nå da.... Hehe- gode gamledager det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå