Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Skrev i går at jeg hadde smerter i høyre øre og kjeve. Var sinnsykt vondt.. Tenkte det sikkert var ørebetennelse.. Idag har jeg sinnsykt vondt PÅ halsen. På eller rett rundt strupehodet, liksom.. Og sinnsykt trykk i hodet.. Dette veksler mellom det og sinnsyke smerter i ene øre/kjeven. Hva pokker er dette da?? Pleier virkelig ikke bli hysterisk over ting,men dette er ekkelt!! Og ikke minst VONDT!!!
Gjest Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Hva er en hobby-lege? Kan jeg være det? Det er sikkert kreft...
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Ring en lege i det virkelige liv, smartass!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 jeg kan være hobby legen din jeg, men vil ikke ha noe ansvar for diagnosen:-) men etter det du skriver tenker jeg halsbetennelse eller ørebetennelse, men siden jeg bare er hobbylege vil jeg henvise deg videre til en lege med utdanning:-) Ring legen i morra du!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 TANNVERK. smertene med det har en tendens til å flytte seg litt rundt omkring. Ellers så kan du lett finne ut hva det er, ved å gå til legen;) Det er ingen her som kan se deg, eller ta blodprøver av deg. Jeg klarer det ikke gjennom nettet.
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Jeg vet det, jeg vet det!!! Du har bihulebetennelse.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Nei da, fumlis. Dette er gammelt nytt, hun har stått med hode i gulvet x antall ganger for noen dager siden.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg praktiserer som hobby lege.. Jeg tipper at det er visdomstannen som lager trøbbel for deg.. Ellers så er det noe annet dødelig .. he he
fumlis og skrikerungene Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 :-( Jeg som trodde jeg var skikkelig smart her!! Jaja. Hjernehinnebetennelse da?
lana<3 Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Sitter her med bebisen og leser, og tenkte jeg kunne være med og gjette. Jeg tenker spent muskel som fester seg i trapesius, som skyldes låsning i atlas. Har du hatt vondt i nakken eller hatt kink i det siste?? Håper du finner utav det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå