Gå til innhold

Klargjøring av klær?


magda13

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr tre i disse dager, termin 13. okt.

Av en eller annen grunn har jeg enda ikke tatt ned babyklærne fra loftet. Er det jeg som er supertreig eller er det flere som tar det med knusende ro? Eller er jeg bare rett og slett alt for lat? Vet jo at om jeg tar de ned må de vaskes og tørkes og brettes og... men de er jo veldig kjekke å ha klare når vi kommer fra sykehuset med den lille da; ) Mannan tror han kan gjøre alt mens jeg er på sykehuset, men dette har vi prøvd før og erfaring tilsier at jeg må selv organisere så alt er klart før jeg dra... Gleder meg sånn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr. tre, skal settes i gang 9.okt. Er ikke så veldig lenge siden jeg vasket og la klær på plass i kommoden, tror vi slapper mer av etter hver fødsel. Med førstemann var jo absloutt alt klart i god tid før fødsel;). Har enda et par innkjøp og småting som skal ordnes denne uka, satser på å bli klar i tide. Lykke til vertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg venter nr fire i slutten av oktober og føler det helt likt som deg ! Orker ikke tanken på strykehaugen som venter på meg men samtidig begynner fikse- og ordne-trangen å melde seg....jeg er visst alt for lat. Ikke engang bagen er pakket. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å vaske klær for et par dager siden, venter nr 2 ca 22 oktober. Sambo sin første, så han har ikke helt oversikt over alt som må gjøres og jeg synes det er ok at det er litt i orden iallefall når jeg kommer hjem. Han jobber mye og jeg har en på 25 mnd fra tidligere som han også har litt ansvar for ;)

 

Jordmor mener jeg kommer til å få før, så da går jeg vel over tida, hehe...

Pakket bagen har ikke jeg heller gjort.. det er jo bare litt joggeklær til meg, noe småstæsj til babyen, om jeg trenger noe mer kan jo sambo ta det med når han kommer på besøk og sånn. Også må jeg ha med litt toalettsaker og det står jo på badet og er i bruk så kan jo ikke akkurat pakke det vekk :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 4 i slutten av Oktober. Forrige uke slo vaske-rydde-ordne instinktet inn for fullt hos meg, og glad er jeg for det!! Nå har jeg vasket og strøket alt av barneklær, sengetøy og kluter. Jeg har handlet inn salver/kremer og bleier, samt i går rengjorde jeg vogna. Det er mye oppfølging med de andre barna; fotball, dugnader, 4H, foreldremøter og div. og jordmor tror jeg får før tiden. Derfor satte jeg i gang, og det er godt å senke skuldrene nå. Jeg kommer ikke til å re op senga og vogna før vi kommer hjem fra sykehuset, men nå er alt iallefall vasket og rent. Det ble mange maskiner med kulørt 60¤, hvitt 95¤, hvitt 40¤, ullprogram og gud veit hva!! Dyner skal vaskes, luftes og voksipose vaskes og i det hele tatt var det bare å brette opp ermene... Har vel ikke pakket ferdig bagen, det er det siste som gjenstår...

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg nesten litt stressa. Har ikke en gang tenkt på dyner, voksipose, gulpekluter osv....De to andre er to og tre år, så det er ikke lenge siden ting ble vasket og stuet bort da, trenger nok ikke vaske alt igjen. I dag er det to uker til termin, og de to andre kom fem og ti dager før tiden, så det er vel strengt tatt på høy tid å ta seg i det berømte nakkeskinhnet...Men en del av problemet er at med en gang jeg tenker på å reise meg fra sofaen kommer kynnerne som en orkan og angriper. Skulle gjerne hatt mamma her nå!!!!!!!!!!!!!!!! He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er og dyna vasket og redd opp, klarte ikke la være, er så koselig å se på senga hennes når jeg legger meg;)

 

Alt som kunne vaskes og teas av på vogna hennes snurra ui maskina tidligere idag og er snart tørt , blir spennende å se om jeg klarer å sette det på riktig igjen, hihi..

'Jeg har verdens snilleste mamma, som hjelper meg en del, så skjønner tanken din magda13, det er gull vært med litt hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...