Gå til innhold

Legger dere mye arbeid i julekalenderne til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det ett år, og det ble jo også veldig dyrt. Og vanskelig å finne på til 24 dager og to barn.. sukk.. så i fjor så kjøpte jeg slik playmo julekalender til de. Likte det veldig bra. Usikker på hva jeg skal gjøre i år.. Hva gjør dere? Noen hint? Tenkte jeg kunne begynne å kjøpe inn alt nå hvis noen hadde noen gode forslag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier å gjøre en del med det, men vi elsker å planlegge og pakke inn etc.. Men det trenger da ikke være så dåre ting?? Vi pleier ikke kjøpe for så mye hver dag, men litt dyrere de 2-3 siste dagene. Vet om mange som gir dvd og cder og leker hver dag, men vi synes dette blir altfor dyrt. Jeg husker selv når jeg var liten, det var ikke viktig om det var store dyre ting det spennede var at det var en pakke å pakke opp hver dag :) Gleder meg :)

Skrevet

Jeg synes selv at jeg har gjort en god innsats der ja.

Jeg kjøpte selve kalenderen, så lagde jeg 24 røde sokker som jeg har hunget opp på kalenderen i slik krøllekrøll som vi har rundt gavene.

Begge fikk det til sin første jul, og mange av vennene mine synes det nesten er litt på kanten he he =) Men jeg vil ikke gjøre forskjell og jeg elsker slik.

Jeg kjøper noe å ha oppi til hver dag, og når det nærmer seg og i helgene, får de kanskje noe godt i steden for en leke.

Sånn som til lillebror i fjor, som var 4-5 mnd på den tiden, fikk han en del klær oppi, for det trang han. Så alså ting som de trenger likevel får de gjerne.

Skrevet

Har også tenkt mye på det der.... kjøper jeg for 10 kr hver dag blir kalenderene kostende 480 kr, bruker 20 kr blir det 960kr osv, helt klart ett dyrt alternativ, men GUD så morsom og koselig:)))

Jeg kjøper også ting de trenger innimellom... sokker/truser, i helgene spes lørdag, fikk de gotteri... noe veldig bilig slik som kjærlighet, og andre gang veldig dyrt(tøfler) vist de trenger det:-)))

Skrevet

I fjord fikk guttungen et legobyggesett hvor han fikk noen biter hver dag. Jeg måtte jo da bygge den først før jeg puttet bit for bit i kalenderen.

Lillemor fikk hår pynt og slikt som koster 2-10 kr pr dag Hun elsker slikt. Godter pleier jeg å ha i på lørdager.

Skrevet

Ja! Hehe.....har brodert en diger julekalender, tok meg 7 år å få den ferdig. ;o)

Men bruker en del på disse kalendergavene, syns det er morro. Blir en del småting som de trenger, på lørdagene blir det godis i pakken og det går en del klistremerker og "tatoveringer" også. :o)

Skrevet

ja, alt for mye...hehe:)

Har også brodert julekalender både til gutten og jenta:)

Skrevet

Vi har kjøpt sjokoladekalender til ungene, men i fjor fikk de gavekalender av et familiemedlem. De ble glade mens jeg tenkte med skrekk og gru på hvor mye småting huset blir fylt med.

Forslag til deg: Et puslespill med 24 brikker derav en hver dag.

Skrevet

Hos oss kommer det til å bli et legobyggesett til hver av guttene (smålego til den ene, duplo til den andre). Er sikker på at det vil bli stor stas :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...