Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Nå har jeg prøvd det meste,men ingenting hjelper.Så jeg lurer på om dere har lure knep,kjærringråd eller uansett hva jeg kan prøve. Må få med at jeg har medfødt plage.Men går snart på veggen her!!!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg sliter med det samme her... Har en medfødt skiveutglidning eller hva det heter... Nå vet jeg ikke hvordan vondt du har, for det sier du lite om, men her er det eneste som hjelper trening. Hvordan trening er veldig individuelt. Mamma og min samboer har det samme, og sverger også til trening. Mamma driver med ridning, og yoga. Samboeren min driver med fotball og kinesis. Jeg driver mye med spinning, kinesis osv. Dessuten går vi mye turer. Kinesis er en trening som basserer seg på å styrke den indre musklaturen rundt ryggsøylen og i magen. Kjempe slitsom, men veldig effektivt
*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Er det pga muskler eller skjelett? Har du prøvd terapiball? I stedenfor stol? Ellers sverga mormora mi til katteskinn (!) på ryggen, festa det under strømpebuksa (som hu gikk med hele året), i korsryggen liksom.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Forresten, det glemte jeg jo helt... Kjøp deg sånne massai sko! De gjør underverker! Pga de klarer jeg faktisk å gå i butikker for å handle mat, shoppe med venniner og gå på asfalt...
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Er skjelett,men også muskler.Har prøvd trening,men det hjelper ikke på sikt.Blir bare værre egentlig.Å varmebehandlinger hjelper der og da. Å gå kan jeg gjøre litt i perioder,men som regel gjør det vondt værre. Har vært ei grufull uke,og nå kjenner jeg at jeg kan gjøre alt for å få en normal hverdag.Har medisinball,men bekkenet gir meg ikke sjansen til å prøve den helt. Nei,får oppsøke "medisinmannen"å hylle ut,igjen.... Forresten,kanskje jeg skulle prøve katta ja.Mulig hun ikke vil brukes som prøvekanin,men kan jo lure den til å ligge å kose litt.Har jo faktisk hørt før at katter hjelper mange mot mangt.hmmm Takk for litt støttende ord =) Jeg er litt sånn deppa av å ha så vondt hele tiden,og trengte noen ord. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå