Gå til innhold

Til dere kjerringer som er i julestemning......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe....tenker det hoppa inn rimelig kjapt jenter inn her - blir kalt for kjerringer ;op hehehe.......

Jeg fikk litt juleånd over meg for noen uker siden og digger jula !!!

Men det er sååå viktig med koselige julefilmer og jeg kom over en film som jeg så på tv i denne uka (søndag i dag) som het The Santa Clause 3. Den er laget på samme måte som The Grinch og Elf - filmer som man lever seg inni og drømmer om søte ting ;o)

Jeg har sett filmene i motsatt rekkefølge, men har elska begge to. Så nå mangler jeg å se nr.1.

Dette er filmer som jeg kunne tenkt meg å se hver jul - fikk sånn god julefølelse.

Så hvis dere vil se noe som får dere i mer julestemning - så anbefaler jeg disse filmene.

Her i Norge blir dem visst kalt Julenissen og det er Tim Allen som spiller hovedrollene...

Har bestemt meg å få tak i koselige julefilmer som skal tas frem hvert år og sees :o)

Har enda å få tak i Askepott som blir sendt på Julaften og Med Grimm og gru......DET er julestemning !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elf er verdens herligste julefilm!!! "I love you, I love you, I looove you!" Ubetalelig!

Jeg fikk Askepott i gave av en venn av meg i bursdag (rett etter jul) et år fordi han syntes så synd på meg fordi jeg hadde laget mat hele julaften og ikke rukket å se Askepott- koselig!

Skrevet

Samler på julefilmer jeg! Og Julenissen-filmene er absolutt favoritter! Aller mest nr 1 :) Gled deg!

Skrevet

Askepott filmen har jeg sett over alt, skal ikke være vanskelig å få tak i den. Regner med at de selger den i alle videobutikker.

Skrevet

Men... Har Santa Clause 3 kommet ut på DVD enda?? Har de to første filmene ser du og elsker de over alt på jord. Verdens fineste julefilmer..

Skrevet

Santa Clause 3 kom ut på dvd forrige jul den.... Jeg synes forøvrig at den var litt skuffende i forhold til de andre to, men den var jo absolutt veldig bra! Liker best nr 1 jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...