camosilla Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Er dette obligatorisk vaksine hos babyer, eller må man be om det selv? Hvis det ikke er obl. er det mange som vaksinerer barna for dette? Kom gjerne med argumenter for og i mot
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Den er i vaksinasjonsprogrammet, men den er jo friviliig som de andre. Dersom du har sett tilfeller av barn med pneumokokkminigitt, så hadde du gitt barnet ditt vaksinen! Mye bivirkninger med den meningitten, hvis man overlever... Dessuten har antall ørebetennelser også gått drastisk ned som følge av vaksinen, en bonus kan man si
camosilla Skrevet 28. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2008 OK, da har vel gutten min fått den da? (8mnd) Er glad for det altså! Men jeg leste noe om at man må betale for den, så da lurte jeg...
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Da har han allerede fått to doser (én igjen). Man måtte betale for barn som er født før 2006 tror jeg det var. Nå er den gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå