Gå til innhold

Hva er et must på mitt nye kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Induksjonstopp med booster er nevnt (hva nå enn booster kan være...)

Kan jeg bruke Nowo-kjelene på induksjonstopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skuffer!! masse skuffer. hehe. lettere å finne ting. istede for å ta ut alt fra et skap får å nå den bakerste tingen:p

Skrevet

For å teste om du kan bruke kjelene dine på induksjonsovn prøver du bare å sette en magnet på under kjelene. Om den blir der (om bunnen er magnetisk) så kan du fortsette å bruke kjelene.

Skrevet

Skuffer istedet for skap. Uunværelig!

Ellers så er det lurt å prøve å tenke igjennom hvor du skal gjøre av kjøkkentingene dine mens du tegner.

Skrevet

Skap i takhøyde.

Skap med plss til også de store tingene! Sann som kasseroller til julemiddag og "proffesoren" ;)

Jeg synest også at spotter bak glass i overskap hvor en har "findekketøyet" på pynt er nydelig.

Innebygget vifte med micro ønsker jeg meg!

Neste gang skal _alt_ være innebygget. Er så lei av micro og trakter på benken. Det tar plass og er et strev og vaske rundt, under og over.

Skrevet

Enig med "husmor" med lille Nora, skuffer er ett must. Ha mest mulig stooore dype skuffer under benken. Vi har kun det og det er deilig, mye ryddigere enn skap og mye lettere å finne det man skal ha.

Innebygde hvitevarer er jo også stilig, selv om vi ikke har det selv. Ble for dyrt for oss å bytte ut alt vi hadde.

Indukjsonstopp er også ett "must", bare ikke kjøp billige dårlige kjeler til den, for det blir tregere enn en vanlig komfyr, snakker av erfaring.

Skrevet

Hvis dere bygger nytt bør dere ta i regning at dere får enda mer etterhvert ;)

Særlig som ungene vokser.

Vi må nok bygge ut kjøkkenet for å få inn mer innredning.

Skrevet

Dette blir som med badet. Vi gjør det EN gang. Og det skal gjøres skikkelig.

Dype skuffer og skap opp til taket. Induksjon,,,drømmedrømme:)

Jeg ønsker meg brune dragere i taket med spotlight i:)

Også er det en dør på vaskerommet som skal bli del av kjøkkenet. den beholder jeg. Morgensola står på den veggen om sommeren. Tenkte å lage en koselig plass ute til frokost i det fri. Huff....nå tar jeg fullstendig av her. Best å tulle seg i seng før jeg ender opp med å drømme bort millioner. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...