Gå til innhold

Advarsel til dere som handler på Finn.no!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne på Hud og hårpleie er det en dame ved navn Sølvi fra Horten som selger dyre Matis, Dermalogica, Declèor etc. Ikke finn på å handle fra henne. Lurer dere opp i stry. Har selv blitt lurt fra henne og nå ser jeg hun har lagt ut ny annonse. Ikke aksepterer hun Finn`s betalings garanti eller postoppkrav, skal kun har forskuddsbetalt.

Jeg vet ikke hvem jeg er mest sint på... meg eller henne:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg gjort. Har også anmeldt henne, men ting tar tid hos lensmannskontoret skjønner du! Er ikke noe som er førsteprioritert.

Skrevet

Nei, når man leser om resuøtatene av politimangelen nå om dagen er det lett å skjønne at dette tar tid. Hva sier finn.no da?

Skrevet

At jeg måtte anmelde forholdet og sende dem kopi av anmeldelsen...

Skrevet

Useriøst av finn å ikke sette henne i noen slags karantene eller noe da....ser hun selger klokker og penger og vaser ++ (hvis det er samme da)

Skrevet

Er vel kanskje den samme som Håkon fra Horten?

Skrevet

Hun solgte eller selger fortsatt brudeutstyr også... Da hadde hun et annet navn, men samme mailadr...

Skrevet

Tenkte det var mannen jeg da *fnis* og lurte på om myntene var de samme *ler*

Skrevet

Hørtes litt spesiellt ut å selge penger, men antar at det er gamle mynter el. noe det er snakk om? :)

Skrevet

Jepp, jeg ble så forbanna da jeg ikke fikk tinga mine jeg lette etter dem overalt på nettet. Fant faktisk henne og mannen på facebook.

De giftet seg i august og nå ser det jammen ut som de selger hele gavebordet på finn også:)

Skrevet

Hvordan lurte hun deg?

Skrevet

ikke no problem å selge gavebordet da, om de ikke sender varene.. hehe..

Skrevet

Kan du ikke dra og oppsøke henne? gjerne med tv2 hjelper deg på slep! Har sendt henne en mail om en ting jeg vil kjøpe bare for og se om hun svarer tilbake!

Skrevet

Å herre, glad jeg såg denne da. Har selv sett annonsene hennes og hadde tenkt å kjøpe endel fra hu. Hu ville kun ha forskuddbetalt med meg også så jeg drøyde det litt men nå skal jeg hvertfall ikke kjøpe noe.

Finn burde slettet annonsene hennes, enkelt og greit. For enkelt i dag og svindle og lure til seg penger syns jeg. Virker som det hele tiden er folk på finn som driver stort på å svindle folk. Selvf brødhaud som meg som stoler blindt på folk gjør jo det bare enklere for dem..

Men det betalingsgreiene på finn er jo igrunn veldig greit for da er vel begge parter sikret eller?

Skrevet

ja jeg takker og bukker jeg også for denne opplysningen.

Jeg hadde lagra denne annonsen for jeg tenkte å handle i.d. produkter derfra....

så tusen takk...

Skrevet

Denne personen har lurt meg også!!

Jeg kjøpte varer fra henne til bryllupet, men fikk kun halvparten av det jeg skulle ha....og det meste var søppel!!! Så mye finere ut på bildet!!!

Jeg har klaget til henne....hun lovte nemmlig pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd. Men da jeg klaget, så hørte jeg ikke mere!

Har også sendt klage til Finn, de skulle kontakte henne og vurdere kalgen videre om de hørte klager på henne fra flere ennmeg!!

Så, da har du i alle fall en til som er "lurt" av Sølvi fra Horten (fant henne på facebook, men finner henne ikke igjen)

Skrevet

Da har jeg sendt denne linken til Finn.no...som bekreftelse på at flere klager på samme person.

Har forlangt at de nå fjerner henne, det er trods allt deres plikt når en selger ikke følger deres regler.

Å det var jo det de sa til meg at de skulle gjøre...om de hørte om flere tilfeller.

Så da får jeg bare vente på svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...