Gjest Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Inne på Hud og hårpleie er det en dame ved navn Sølvi fra Horten som selger dyre Matis, Dermalogica, Declèor etc. Ikke finn på å handle fra henne. Lurer dere opp i stry. Har selv blitt lurt fra henne og nå ser jeg hun har lagt ut ny annonse. Ikke aksepterer hun Finn`s betalings garanti eller postoppkrav, skal kun har forskuddsbetalt. Jeg vet ikke hvem jeg er mest sint på... meg eller henne:(
ApriIbaby Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Da synes jeg du skal ta kontakt her: http://www.finn.no/finn/contact
Gjest Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Har jeg gjort. Har også anmeldt henne, men ting tar tid hos lensmannskontoret skjønner du! Er ikke noe som er førsteprioritert.
ApriIbaby Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Nei, når man leser om resuøtatene av politimangelen nå om dagen er det lett å skjønne at dette tar tid. Hva sier finn.no da?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 At jeg måtte anmelde forholdet og sende dem kopi av anmeldelsen...
ApriIbaby Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Useriøst av finn å ikke sette henne i noen slags karantene eller noe da....ser hun selger klokker og penger og vaser ++ (hvis det er samme da)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Er vel kanskje den samme som Håkon fra Horten?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Hun solgte eller selger fortsatt brudeutstyr også... Da hadde hun et annet navn, men samme mailadr...
ApriIbaby Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Tenkte det var mannen jeg da *fnis* og lurte på om myntene var de samme *ler*
♥2 små gull♥ Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Hørtes litt spesiellt ut å selge penger, men antar at det er gamle mynter el. noe det er snakk om?
Gjest Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 Jepp, jeg ble så forbanna da jeg ikke fikk tinga mine jeg lette etter dem overalt på nettet. Fant faktisk henne og mannen på facebook. De giftet seg i august og nå ser det jammen ut som de selger hele gavebordet på finn også
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 Hvordan lurte hun deg?
Edelweis Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 ikke no problem å selge gavebordet da, om de ikke sender varene.. hehe..
Gjest Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 Forskuddsbetaling.... (lurte meg selv er vel litt rett også)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. september 2008 #17 Skrevet 29. september 2008 Kan du ikke dra og oppsøke henne? gjerne med tv2 hjelper deg på slep! Har sendt henne en mail om en ting jeg vil kjøpe bare for og se om hun svarer tilbake!
Surrehaude med to tette Skrevet 29. september 2008 #18 Skrevet 29. september 2008 Å herre, glad jeg såg denne da. Har selv sett annonsene hennes og hadde tenkt å kjøpe endel fra hu. Hu ville kun ha forskuddbetalt med meg også så jeg drøyde det litt men nå skal jeg hvertfall ikke kjøpe noe. Finn burde slettet annonsene hennes, enkelt og greit. For enkelt i dag og svindle og lure til seg penger syns jeg. Virker som det hele tiden er folk på finn som driver stort på å svindle folk. Selvf brødhaud som meg som stoler blindt på folk gjør jo det bare enklere for dem.. Men det betalingsgreiene på finn er jo igrunn veldig greit for da er vel begge parter sikret eller?
* 5 om dagen * Skrevet 29. september 2008 #19 Skrevet 29. september 2008 ja jeg takker og bukker jeg også for denne opplysningen. Jeg hadde lagra denne annonsen for jeg tenkte å handle i.d. produkter derfra.... så tusen takk...
Gjest Skrevet 29. september 2008 #20 Skrevet 29. september 2008 Denne personen har lurt meg også!! Jeg kjøpte varer fra henne til bryllupet, men fikk kun halvparten av det jeg skulle ha....og det meste var søppel!!! Så mye finere ut på bildet!!! Jeg har klaget til henne....hun lovte nemmlig pengene tilbake om jeg ikke var fornøyd. Men da jeg klaget, så hørte jeg ikke mere! Har også sendt klage til Finn, de skulle kontakte henne og vurdere kalgen videre om de hørte klager på henne fra flere ennmeg!! Så, da har du i alle fall en til som er "lurt" av Sølvi fra Horten (fant henne på facebook, men finner henne ikke igjen)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #21 Skrevet 29. september 2008 Da har jeg sendt denne linken til Finn.no...som bekreftelse på at flere klager på samme person. Har forlangt at de nå fjerner henne, det er trods allt deres plikt når en selger ikke følger deres regler. Å det var jo det de sa til meg at de skulle gjøre...om de hørte om flere tilfeller. Så da får jeg bare vente på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå