Gå til innhold

Når kommer den store kvalmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 5, og har egentlig vært småkvalm de to siste ukene, men har relatert det til ellers laber form og sykdom på jobb... Så var jeg altså gravid ;-) Men når er det man blir "ordentlig" kvalm, eller blir egentlig alle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle blir ikke kvalme....heldigvis for dem!

jeg ble kvalm i uke 5,og det har stått på helt siden da...varierer litt når den kommer men,som regel tar den meg på kvelden!

ikke alle som spyr heller,jeg gjør det ikke,men mange andre som gjør det. prøv å iallefall ikke bli sulten,eller alt for mett.

vær glad du ikke er kvalmere!

Skrevet

var småkvalm helt til uke7, og så kom den store kvalmen

Skrevet

Jeg er kjempekvalm allerede, akkurat 4 uker på vei :-(

Skrevet

Hei jeg har begynt å bli veldig kvalm nå jeg. er 8+4 .

kaster opp å slik. men det er jo opp til hver enkelt.

jeg har ikke vært så dårlig form med de 2 andre.

Skrevet

Jeg gikk gjennom hele svangerskapet sist uten å merke noe til den! Litt innbilt kvalme i begynnelen, da jeg gikk og ventet på at den skulle komme. "Mon tro om jeg ikke er litt kvalm i dag?" Tullete..

Men jeg var altså en av de heldige:)

Skrevet

Hehe - kjenner meg igjen, Yarn - jeg gikk også og "ventet" på kvalmen - som aldri kom! :-)

Det er noen av oss som er heldige! Nå venter jeg igjen, - og håper at jeg blir kvalm (for det er visstnok tegn på mye hormoner, og det er bra. Men husk at det ikke er et dårlig tegn å IKKE bli kvalm!)

Skrevet

var kvalm rundt uke 5 og i 2 uker nå blir jeg super kvalm når jeg er sulten og kjennes ut som jeg må spy så må bare begyne og presse i meg mat flere ganger om dagen for min del annen vær time for da er jeg sulten

Skrevet

er foresten startet på min 11 uke

Skrevet

Gratulerer med graviditeten Vannmann31!

Jeg går over i 2 tri i morgen og jeg fikk aldri noen stor kvalme :-)

Jeg kjente meg kanskje litt uggen i magen noen ganger, men ikke virkelig kvalm. Så det er ikke sikkert du blir noe mer enn småkvalm. Likevel så sier de at kvalmen gjerne begynner i uke 6-8, så ikke slipp jubelen løs helt enda ang kvalmen, he he.

Skrevet

Er ikke alle som blir kvalme i det hele tatt, kjenner flere som har sluppet helt unna. Jeg er selv uggen og småuvel, spesielt når jeg er trøtt, sulten osv, men er ikke kvalm sånn som mange andre. Er ca 8 uker på vei nå. Skal være veldig glad om jeg slipper unna jeg!:)

Skrevet

Ja, jeg håper iallefall ikke:) Kvalme er det værste jeg vet. Masse hormoner klarer jeg meg uten.. hehe.. iallefall overload! :) Blir irritert nok av de jeg har nå:)

... men går jo litt å venter likevel... hehe :)

Skrevet

Jeg er nå 10 uker og har ikke vært kvalm en eneste dag... slik var det da jeg gikk gravid med gutten min og likeledes de to andre gangene da jeg var gravid, men dessverre mistet....

Jeg tilhører de som ikke har noen plager i det hele tatt men er frisk og rask... så du får bare være glad hvis du slipper kvalmen... :-)))

LYKKE TIL !!!

Skrevet

Jeg er nå 8 uker på vei, ble veldig kvalm fra 6 uke. Går på skole og sliter med å løpe frem og tilbake fra klasserommet, føler meg litt teit liksom...men nå har jeg fått bestilt meg time til akupunktur i morgen, og har ett håp om at dette letter på kvalmen, siden jeg ikke får i meg noe særlig med næring =)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...