idamor & lykketrollene Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 for en uke siden (litt under 2uker før forventet mens)fikk jeg helt brun ,ganske mye utflod..har det fortsatt...har aldri såå uregelmessig mens,så skjønner ikke hva det kan være forno..er også litt øm nederst i magen av og til.. noen som har hatt noe lignende og fant ut hva det var? liker egentlig ikke å spørre om så detaljerte ting,men begynner å bli litt bekymra nå..
idamor & lykketrollene Skrevet 28. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. september 2008 ingen?..VÆR SÅ SNILL Å SVAR HVIS DERE VET NOE OM DETTE
lille_Harepus Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 jeg har opplevd noe av det samme. opplever det faktisk av og til. skal ta meg en tur til legen. det gjør av og til vondt nederst i magen når jeg ligger på magen. jeg har hatt litt mer utflod som er en del slim faktisk, av og til rosa og av og til brun. rart, har aldri hatt noe lignende. Har til tider stikninger, nederst i magen. veldig rart og jeg aner ikke hva det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå