Lejonet Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Noen som har erfaring med den?? Er den bra?? Alternativet er at ei venninne skal sy mei tai til meg...Ungen min er 7 mnd...
andregangsmor78 Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Jeg er veldig fornøyd med den. Veldig godt polstret og barnet kommer veldig nærme deg som gjør at det ikke blir så tungt. Har ikke prøvd Mei tai da.
*Timulia* Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Jeg har den og er veldig fornøyd. Har ikke prøvd mei tai da... Min er 5 mnd og er veldig behagelig å bære han i den. Veldig glad i hoftebeltet, men etter hva jeg skjønner så er det på mei tai og? Også veldig smart med lomma "bak" babien (hvis du skjønner hva jeg mener....? Faktisk plass til ganske mye der..... Jeg er nok ikke den mest lidenskapelige brukeren, blir mest "småturer" på butikken, hente storesøs i barnehagen osv, men som sagt veldig fornøyd. Vurderte mei tai jeg og, men så for meg at jeg kom til å fomle med den knytinga! På ergo er det jo spenner, så det er bare å klikke på plass!
Lejonet Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 Har fått låne en mei tai, og det går greit å knyte henne på magen. Verre hvis jeg skal ha henne på ryggen...Kom over en ergo til 400 kroner (brukt), og det høres jo ut som et kupp.. Hvor lange er reimene?? På mei taien er de litt korte...
Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Veldig lange reimer (har en fin finesse som gjør at reimene som blir "til overs" kan samles opp og festes i en borrelås slik at de ikke henger og slenger) Jeg er kjempefornøyd med ergo bæreselen. Har hatt babybjørn bæresele før og de kan ikke sammenlignes. Ergoen er en helt annen klasse. Jeg sliter med bekkensmerter og må si at jeg ikke kjenner noe ekstra av å ha en 9 kilo tung gutt på ryggen. Han sitter så fast inntil ryggen at jeg glemmer at han er der ;-) Ergoen er også veldig lett å bruke når jeg er alene. Lett å få barnet oppi og utav selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå